سرمربی استقلال نسبت به تعطیلی 50 روزه لیگ برتر اعتراض دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «بازی با فولاد را آنالیز کردیم. فولاد یک کرنر هم نداشت ولی ما 7 موقعیت بالای 80 درصد داشتیم. عدالت در این مسابقه اجرا نشد. ذوب آهن هم حریف خوبی است و اگر کیفیت زمین اجازه بدهد می توانیم بازی خوبی انجام بدهیم.»
قلعه نویی در مورد دو باخت متوالی تیمش گفت: «فوتبال همین است. رئال هم دو سه باخت داد و بعد 8 بر صفر برد. تیم ما تا زمانی که از نظر بدنی و نفری کامل نشود خوب نیست. در این لیگ می توانیم راحت به هدفمان برسیم. ما 4 مصدوم داریم که پزشکان تلاش می کنند آن ها را برای بازی آماده کنند. متاسفانه یعقوب کریمی هم در تیم امید مصدوم شده.»
سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: «فوتبال همین است. ولی ببینید چه بلایی سر اکبر محمدی و خود من آوردند. چرا فکر می کنیم فقط ما کار می کنیم؟ همه تیم های دنیا دارند کار می کنند. ولی ببینید که کدام لیگ به خاطر تیم ملی 50 روز تعطیل می شود. اگر حرف بزنیم پدرمان را درمی آورند. الان همان ها می گویند جام ملت ها مهم نیست ولی به خاطر جام ملت ها من را محاکمه کردند. منچستریونایتد با فن خال و آن همه خرید، دیروز 5-3 باخت. این ها دنبال خوار کردن مربی ایرانی هستند. از افغانستان تا آلمان، ببینید کدام لیگ 50 روز تعطیل می شود. این دیگر مسابقات آسیایی است. قرار نیست با آرژانتین بازی کنیم.»
خبرنگاری از قلعه نویی در مورد دلیل حضور امیر عرب در محوطه نیمکت استقلال سوال پرسید که او گفت: «حالا حضور عرب مشکل فوتبال ماست؟ حتما کارد دارد که تردد می کند. مشکلات فوتبال ایران حل شد، فقط همین آقای عرب مانده؟ بروید ببینید چرا دلار 4 هزار تومان شده. چرا فحشا هست و پول نفت چه می شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =