رییس سازمان لیگ اعلام کرد تلکیف کارت های معافیت جعلی و بازیکنان خاطی در نیم فصل لیگ برتر مشخص می شود.

 مهدی تاج رییس سازمان لیگ طی صحبت هایی اعلام کرد که تکلیف بازیکنان متخلف و کارت های پایان خدمت جعلی در نیم فصل مشخص می شود و تا پیش از آن زمان هیچ تصمیمی گرفته نخواهد شد. از طرف دیگر هم مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد شایعه حضور آرش افشین و بختیار رحمانی در تیم‌های ملوان و تراکتورسازی، گفت: اصلا چنین خبری درست نیست. ما هیچ دستور العملی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم و در این زمینه تابع دستورات فدراسیون فوتبال هستیم و در حال حاضر نیز دستور العمل جدیدی نگرفته‌ایم. وی در مورد اینکه سرنوشت این 25 بازیکنی که کارت معافیت‌شان باطل شده چه خواهد شد، گفت: این 25 بازیکن باید به خدمت سربازی بروند. من هم هیچ خبری از این شنیده‌ها و مسایلی که برخی رسانه‌‌ها عنوان می‌کنند ندارم.

شهبازی در مورد اینکه فهرست جدیدی از بازیکنان سرباز به دستش رسیده است یا نه، گفت: خیر همان 25 بازیکن نام‌شان به ما اعلام شده است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه درخواست صدور ITC برای پولادی شده است یا نه، گفت: خیر هیچ درخواستی در این مورد از سوی کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال به ما نرسیده است.

 

 

 

2424

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =