ایرنا نوشت:

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه مهدهای کودک در سال تحصیلی جدید 94 - 93 بطور متوسط در کل کشور 25 درصد افزایش خواهد داشت.
«محمد نفریه» روز دوشنبه در نشست خبری گفت: این افزایش شهریه برای مهدهای کودک در مناطق مختلف متغیر است که از بین پنج تا 35 درصد افزایش داشته است.

او گفت: شهریه مهدهای کودک برای کودکان نوپا و نوباوه در سال تحصیلی 94- 93 نیز 24 درصد افزایش داشته است.

نفریه ادامه داد: هزینه ناهاری که مهدهای کودک برای کودکان در نظر می گیرند بطور متوسط 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: تهیه لوازم التحریر برعهده خانواده ها و والدین است و هیچ مهدی حق دریافت اضافه هزینه برای تهیه لوازم التحریر کودکان ندارد.

نفریه گفت: مهدهای کودک حداکثر می توانند پنج فوق برنامه داشته باشند که برای هر فوق برنامه می توانند پنج درصد نسبت به شهریه پایه اضافه بگیرند این در حالیست که اجرای فوق برنامه در مهدهای کودک اختیاری است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: اکنون 17 هزار مهد کودک با بیش از 700 هزار کودک در سراسر کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هفت هزار مهدکودک روستایی و مابقی در شهرهای مختلف کشور در حال ارائه خدمت به کودکان هستند.

او گفت: در اعلام شهریه های سال جدید هزینه ایاب و ذهاب دیده نشده و خانواده ها می توانند برای سرویس دهی به فرزندان خود از سرویس مدرسه استفاده کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    6 0
    بعد هی بگین بچه بچه واسه مهدشون باید به اندازه دانشگاه آزاد یا حتی بیشتر پول داد وای به حال بزرگ شدنشون
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    5 0
    معاون محترم بهزيستي، نيازي به ابلاغ افزايش قيمت از طرف شما نيست. وقتي هيچ نظارتي نيست و هر كي هر چي دلش ميخواد از مردم اخذ مي كنه اين ابلاغ افزايش قيمت شما به پشيزي نمي ارزه. شما بگيد 25 يعني مهدها حداقل 50 گرون مي كنند. همين الان هم قيمت رسمي شما با اون چيزي كه اخذ ميشه تا 100 اختلاف وجود داره