هافبک طراح و بازیساز فولاد خوزستان که درگیر مساله کارت پایان خدمت خود بود، به یکباره دچار مصدومیتی شدید شد تا چندماهی خانه نشین شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بختیار رحمانی که همراه با فولاد در فصل گذشته قهرمان لیگ شد و سپس به تیم ملی به جام جهانی رفت، گفت: حدود یک ماه و نیم از زمان عمل جراحی ام می گذرد که به تازگی توانسته ام عصا را کنار بگذارم و پیاده روی را شروع کنم. اگر شرایط درمانم به همین شکل ادامه یابد، بعد از نیم فصل می توانیم به فوتبال برگردم چون تا آن زمان، به لطف تعطیلات 50 روزه لیگ و زمان باقی مانده تا شروع نیم فصل اول، شرایط بازی را پیدا خواهم کرد. 

رحمانی اضافه کرد: در این مدت که مصدوم بودم، حرف و حدیث های زیادی در مورد من مطرح شد. یکسری گفتند من به لحاظ قانونی کار خلاف انجام داده ام و دیگر حق ندارم فوتبال بازی کنم. دسته دیگر نوشتند باید از فولاد به یک تیم دسته یکی بروم و برخی نیز گفتند در جواب سازمان نظام وظیفه، مدارک جعلی تحویل داده ام. من همه این حرف و حدیث ها را شنیدم و دروغگویان را به خدا می سپارم چون فقط اوست که راست را از دروغ متمایز می کند. به هر حال مردم باید بدانند پرونده ام در حال بررسی است. از من، مدارک جدیدی خواستند که آن را تحویل دادم و پرونده را فرستادند تهران. حالا قرار است به زودی رای نهایی در مورد من و کارت معافیتم صادر شود.
این هافبک ملی پوش گفت: اینکه می گویند باشگاه تراکتورسازی در حال انجام کارهای مربوط به کارت پایان خدمت من است تا در ادامه لیگ پیراهن این تیم را به تن کنم، صحت ندارد. البته تراکتورسازی باشگاه بزرگ و پرهواداری است و من برای این باشگاه همیشه احترام قائل بودم اما مطمئن باشید در بازگشت به فوتبال، باز هم پیراهن فولاد خوزستان را به تن می کنم. همچنین شک نکنید که در نیم فصل دوم نامم را در لیست فولاد خواهید دید.
او در نهایت به گلایه از فدراسیون فوتبال ایران پرداخت و افزود: در یک ماه و نیم گذشته که مصدوم شدم و عمل جراحی انجام دادم، انگار همه مسئولان فوتبال این مملکت مرا فراموش کرده اند. هیچ کس حتی یک تماس با من نگرفت که حالم را بپرسد. من از آقای کفاشیان می پرسم که چرا مرا فراموش کرده است؟ مگرمن همان بازیکنی نبودم که با تیم ملی به جام جهانی 2014 رفتم؟ چطور ممکن است مسئولان فدراسیون فوتبال، این همه شایعه علیه من را بشنوند و سکوت کنند؟ من از آقای کفاشیان درخواست کمک می کنم تا به قضیه کارت پایان خدمت من ورود کند و پس از بررسی تمام جوانب، مسائل جاری را پیگیری کند چون هیچ عمل خلاف قانونی انجام ندادم اما برخی می خواهند مرا تحت فشار قرار دهند.

 

 

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =