تیم ملی والیبال لهستان موفق شد به مقام قهرمانی رقابت های جهانی والیبال دست یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لهستانی ها که در کشور خود و با حمایت بی نظیر تماشاگران شان به فینال رسیده بودند، در مقابل برزیل توانستند با حساب 3 بر یک برنده بازی شده و قهرمان جدید جهان لقب گیرند.

آنها راه سختی را برای کسب عنوان قهرمانی طی کردند و با شایستگی، این عنوان را به چنگ آوردند. حتی در بازی فینال مقابل برزیل، با اینکه ست اول را به حریف قدرتمند خود واگذار کرده بودند اما در ست های دوم، سوم و چهارم به برتری رسیدند تا در این دوزه که میزبان هم بودند، قهرمان شوند.

لهستانی ها در دور دوم یک بازی سخت با ایران داشتند که ما در آن دیدار جذاب و دیدنی، با حساب 3 بر 2 به این حریف بازی را واگذار کردیم. ایران در نهایت به مقام ششمی این رقابت ها رسید.

همچنین تیم‌های ملی والیبال آلمان و فرانسه در دیدار رده بندی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف هم رفتند كه آلمان با شكست دادن حریف به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت. آلمان در دیدار رده‌بندی با نتیجه سه بر صفر فرانسه را شكست داد. 

آن‌ها سه ست این دیدار را با نتایج 25 بر 21، 26 بر 24 و 25 بر 23 بردند. در مرحله قبل فرانسه و آلمان به مصاف هم رفته بودند كه فرانسه با نتیجه سه بر صفر آلمان را برده بود. دیدار فینال هم بین تیم‌های برزیل و لهستان برگزار می‌شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    18 4
    دمشون گرم آلمانه دیگه یعنی نظم انضباط و قدرت
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    13 5
    حقش بود/////////////////
    • سعید A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
      8 0
      ولی به نظر من قهرمانی این مسابقات مال فرانسه بود . این باخت سه بر صفرشونم مثه باخت ما با آلمان ، آخه فرانسه تو کل دیدارا از همه پیروز میشد حتی با تیم دومش.ولی در کل مبارک لهستان باشه.البته ششمی شدن تیم ایرانم به مه مردم تبریک میگم :
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    41 0
    تماشاچی هاشو نداشت عمرا اول میشد.به هر حال مبارکشون باشه
  • مجید IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    15 12
    خبر جون از یانگوم خبر میزاری ک پاشده رفته مشعل روشن کرده و از بوقچی های چماق ب دست استقلال ک زدن بچه های مردمو ترکوندن خبر نمیزاری؟ بچه جوون دستش شصتا بقیه خورده
    • شایان IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
      10 1
      چی میگی خودت فهمیدی اصلا؟