آهو خردمند، این روزها منتظر است تا کتاب جدیدش منتشر شود و در عین حال به جای بازیگری، وقتش را صرف نقاشی و ترجمه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او درباره کم‌کاری خود در سینما و تلویزیون می‌گوید: «این کم‌کاری همچنان ادامه خواهد داشت چون من یک سالی هست که هیچ کاری را قبول نکرده‌ام.»

این بازیگر پیشکسوت البته دلایل خودش را برای قبول نکردن پیشنهادها دارد: «کار خوبی بهم پیشنهاد نشده است. درواقع نقش‌ها همه تکراری است و همه می‌خواهند ادای بازی‌های قبلی‌ام را در بیاورم. در خیلی از کارها هم که نقش نظرم را جلب می‌کند می‌بینم نه کارگردان را می‌شناسم، نه بازیگرها و نه تهیه‌کننده را. در نتیجه نمی‌توانم به خاطر یک سکانس خوب که جای کار دارد ریسک کنم و با گروهی مشغول به همکاری شوم که نمی‌شناسم‌شان.»

خردمند در پاسخ به این پرسش که پس این روزها چه می‌کنید می‌گوید: «بیشتر تئاتر می‌بینم، به گالری‌های نقاشی سر می‌زنم و البته کتاب می‌خوانم و خودم هم نقاشی می‌کنم.»

او مشغول بررسی و مطالعه آثار نمایشنامه نویسان کانادایی است تا از میان آن اثری را برای ترجمه انتخاب کند: «البته این مطالعه بیشتر شخصی است و صرفا به خاطر ترجمه این نمایشنامه‌ها را نمی‌خوانم. اما اگر چیزی پیدا کنم که هم دوستش داشته باشم و هم دلم بخواهد آن را با دیگران قسمت کنم حتما ترجمه‌اش می‌کنم.»

این بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد:‌ «فعلا منتظرم تا کتاب جدیدم «کلیمور» که نمایشنامه‌ای از نورم فاستر نمایشنامه‌نویس مشهور کانادایی است را نشر افراز منتشر کند. غیر از این باقی آثارش را هم پیگیری می‌کنم تا اثری که به شرایط اینجا بخورد و درگیر سانسور و گرفتاری نشود برای ترجمه انتخاب کنم.»‌

خردمند علاوه بر اینها منتظر اکران «میهمان داریم» آخرین ساخته محمدمهدی عسگرپور است که در آن بازی داشته است. او بارها کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر شده و «شهر زیبا» (اصغر فرهادی)، «پرتغال خونی» (سیروس الوند) و «آینه و شمعدون» (بهرام بهرامیان) را در کارنامه خود دارد.  

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =