سرمربی گسترش فولاد تبریز، از حمایت ها و حضور هواداران در دیدار هفته نهم مقابل ذوب آهن تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تارتار درخصوص دیدار هفته نهم مقابل ذوب آهن اصفهان و کسب سه امتیاز حساس در دقایق پایانی، گفت: تیم ما در هفته های اخیر شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشته و فشار روانی و استرس بالایی در بین بازیکنان مان ایجاد شده بود که خوشبختانه با برنامه هایی که در این مدت به اجرا در آوردیم تا حد زیادی این موضوع را برای بازی مقابل برطرف کردیم. البته گل دقایق ابتدایی مان نیز کمک بسزایی برای کسب موفقیت در ادامه مسابقه فراهم کرد.
تارتار با اشاره به اشتباهات داوری، افزود: متاسفانه اشتباهات مکرر داوری از لحاظ عصبی، شرایط بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد و دو گل ذوب آهن نیز حاصل همین امر بود ولی خوشبختانه با کمک خدا و تعویض ها و تغییر تاکتیک هایی که انجام دادیم، به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان خاتمه دهیم که از همین رو از بازیکنانم تشکر می کنم.
سرمربی گسترش فولاد در ادامه درباره تغییر نتیجه بازی در دقایق پایانی ، گفت: تیم ما در هفته های گذشته و بالاخص در دیدار مقابل فولاد خوزستان، در دقایق پایانی دچار مشکل شده بود که ما در طول تمرینات مان روی این موضوع کار کردیم و خوشبختانه در این بازی همانند یک تیم حرفه ای آنچه دنبالش بودیم را تا دقایق پایانی پیگیری کردیم که به نتیجه دلخواه مان دست یافتیم. بازیکنان ما باید بدانند که بازی تا دقیقه 90 به علاوه وقت اضافه ادامه دارد و می توان از هر دقیقه از آن موقعیت ایجاد کرد و به نتیجه رسید.
سرمربی آبی پوشان تبریز در فصل چهاردهم لیگ برتر با بیان اینکه پس از گذراندن هشت هفته دشوار، این برد شیرین خانگی نیاز اساسی تیم برای احیای روحیه و بازگشت به روند صعودی بود، اضافه کرد: تیم جوان ما در 8 هفته آغازین لیگ، شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت و استرس در تیم بالا بود. امیدواریم که با این پیروزی، در روند بهبود شرایط گام برداریم. البته استرس و فشار در تیم ما همچنان وجود دارد و به عقیده من، بازیکنان هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده اند.
مهدی تارتار در ادامه با تقدیر از حمایت های مدیریت باشگاه، گفت: واقعا در روزهای سخت، مدیریت باشگاه با قبول تمامی فشارها، اجازه ورود کوچکترین استرسی را به تیم نداد. امیداوریم که در ادامه مسابقات با کسب نتایج خوب، به نحوی شایسته جوابگوی این حمایت ها باشیم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پایان، از تمامی هوادارانی که در این بازی حضور داشتند و تیم گسترش فولاد را تا آخرین لحظه تنها نگذاشتند، اظهار داشت: از تک تک عزیزانی که قبول زحمت کرده و با حضور دلگرم کننده خود، انگیزه تیم را برای کسب این پیروزی شیرین خانگی ، بالا بردند تشکر می کنم و از تماشاگران تبریزی می خواهم در ادامه مسابقات نیز حامی تیم خود باشند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =