مهاجم جوان و اردبیلی گسترش فولاد یکبار دیگر ناجی مهدی تارتار سرمربی تیمش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد بایرامی در این فصل دو بار برای گسترش گل زده است. اولین گل او در بازی با پیکان بود که سه امتیاز برای تارتار در بحرانی ترین شرایط به همراه داشت و گل دوم مهرداد مقابل ذوب آهن و در دقیقه 5+90 به ثمر رسید تا به تیمش برای کسب پیروزی دوم کمک کند. این در حالی است که شنیده می شد در صورت شکست گسترش، تارتار در معرض اخراج از این باشگاه قرار می گرفت. بایرامی در مورد این برد به ما گفت: باید از خداوند تشکر کنیم. او آبروی مان را خرید. مهدی تارتار هم نشان داد مربی شجاعی است و می داند فوتبال در دقیقه 90 به اتمام نمی رسد. 

بایرامی اضافه کرد: ما تا دقیقه 90 با حساب 2 بر یک از حریف مان شکست خورده بودیم و ذوب آهن برنده بازی بود اما یک گل در دقیقه 1+90 زدیم و گل من هم در دقیقه 5+90 رقم خورد. اینها نشانه ای بر بزرگی خداوند است. انصافا هم حق مان نبود بازنده این دیدار باشیم. با این پیروزی، یک گام بلند به سمت رسیدن به آرامش برداشتیم و می توانیم از این به بعد خودمان را پیدا کنیم چون تیم مان به لحاظ روحی، دچار تحول شد.
این مهاجم جوان که در ابتدای فصل با پیشنهادی یک میلیون دلاری از باشگاه الکویت کشور کویت مواجه شده بود اما این پیشنهاد را نپذیرفت تا در گسترش بماند، اضافه کرد: بدون تردید این برد در حافظه تاریخی فوتبال ایران می ماند. ما این برد را به تاریخ باشگاه گسترش فولاد گره زدیم. کارمان خیلی بزرگ بود. واقعا ذوب آهنی ها تیم سرسختی بودند. آنها به شوخی به ما می گفتند ما در اتوبان اصفهان و در حال برگشت به خانه بودیم که از گسترش گل خوردیم و بازی را باختیم! شاید باورتان نشود اما بعد از بازی، همه شده بودند سوپراستار بالیوود! هر طرف زمین را نگاه می کردی، انگار مشغول تماشای فیلم هندی بودی. هم ذوب آهنی ها گریه می کردند و هم بازیکنان ما. حتی یادم می آید مهدی تارتار هم بغض کرده بود.
بایرامی در پاسخ به این سوال که چرا در هفته گذشته نسبت به کم بازی کردن از مهدی تارتار انتقاد کرده بود، گفت: من هرگز از تارتار انتقاد نکردم چون این مربی را خیلی دوست دارم. خبرنگاری از من پرسید چرا این قدر کم گل می زنی، من هم گفتم نسبت به فصل قبل، کمتر بازی کرده ام و هر وقت به میدان رفتم، کمتر پاس خوب گرفتم. مهاجم هدف در هر بازی حداقل باید دو، سه بار به خوبی تغذیه شود. البته بازیکنان ما همگی خوب و حرفه ای هستند ولی نیاز داریم که با روحیه تهاجمی بیشتری به زمین برویم. تارتار همیشه به این موضوع تاکید دارد ولی خودمان هم باید باهوش باشیم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =