تسنیم نوشت:

هادی مقدم‌دوست نویسنده «آرایش غلیظ» در مورد جذابیت‌های این فیلم گفت: بنده و آقای نعمت‌الله تلاش کردیم که یک فیلم مؤثر سرگرم‌کننده بسازیم یعنی فیلمی که هم ارزش داشته و به‌درد بخور باشد و هم اینکه سرگرم کننده و جذاب باشد.

خبرنگار تسنیم در حاشیه مراسم افتتاح فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» با حمید نعمت‌الله کارگردان و هادی مقدم‌دوست نویسنده این اثر سینمایی گفت‌وگو کرد.

نعمت‌الله که کیفیت فیلمش را بهترین عنصر تبلیغی می‌داند، به این سؤال که این فیلم حائز چه ویژگی‌ است که بتواند مخاطب را به سینما بکشاند، این‌گونه پاسخ داد: «آرایش غلیظ» فیلمی است که با دیدن آن سرگرم می‌شوند و بقیه‌‌اش آن‌چنان پیچیده نیست و تماشاچی آن را خواهد فهمید.

اما هادی مقدم‌دوست نویسنده «آرایش غلیظ» گزاره دیگری غیر از سرگرم کننده بودن برای فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» قائل است. مقدم‌دوست با دسته‌بندی فیلم‌ها گفت: اینکه یک فیلم بامحتوا، به‌درد بخور و مؤثر باشد اصولاً یک امر بدیهی است و همه فیلم‌ها باید این حالات را داشته باشند، اما فیلم‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، فیلم‌های مؤثرِ سرگرم کننده و فیلم‌های مؤثرِ کسل کننده.

وی اضافه کرد: بنده و آقای نعمت‌الله تلاش کردیم که یک فیلم مؤثر سرگرم‌کننده بسازیم، یعنی فیلمی که هم ارزش داشته و به‌درد بخور باشد و هم اینکه سرگرم کننده و جذاب باشد.

آرایش غلیظ» تازه‌ترین اثر سینمایی حمید نعمت‌الله بعد از «بی‌پولی» است که به‌تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان ساخته شده است. این فیلم ماجرای جوانی است که بار قاچاق ترقه و فشفشه‌های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می‌کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می‌کند آن‌ها را بفروشد.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری در این فیلم بازی کردند.

این اثر سینمایی از چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده است.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    10 43
    انصافا فیلم ساخت خوبی داره و بازی متفاوتی از حامد بهداد میبینید. همچنین نقش جالب حبیب رضایی.
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    6 1
    هم فیلم خوبیه هم ادعای زیادی نداره / ساده مثل خود نعمت الله
  • سامان IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    1 0
    یک تریلر خوش ساخت.