ابراهیم زاده: بچه ها از تیم های مختلف آمده اند و دیر هماهنگ شدند/ چون استرس داریم سخت برنده می شویم

پیکان در این هفته توانست یکی از برندگان ایستگاه نهم لیگ برتر باشد؛ بردی که در دقیقه 90 رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور ابراهیم زاده سرمربی پیکان در این مورد گفت: «من از قبل می دانستم تیمم هر روز بهتر می شود و راه پیشرفت را در پی می گیرد. البته از ابتدای فصل به لحاظ نوع بازی، فوتبال جذابی را ارائه می دادیم اما نیازمند این بودیم تا در کنار نوع فوتبال زیبا، باید امتیاز هم به دست می آوردیم و به پیروزی می رسیدیم.» 
ابراهیم زاده اضافه کرد: «فکر می کنم روند امتیازگیری های پیکان به تازگی شروع شده است. البته در دیدارهای قبلی مان مقابل فولاد، نفت و ذوب آهن هم خوب بودیم. من فکر می کنم حق تیم من بیشتر از این حرف هاست و باید باز هم به بردهای بیشتری برسیم. البته این را نیز می دانم که پیکان، خیلی سخت به پیروزی می رسد اما این قضیه، دلایل خاصی دارد.» 
سرمربی پیکان ادامه داد: «علت اینکه در دقایق پایانی و به سختی به سه امتیاز بازی های مان می رسیم، استرس است. با این حال مشغول انجام تمرینات روحی و روانی هستیم تا استرس تیم و بازیکنان را کاهش دهیم. ما نفرات سرشناسی را از شهرها و تیم های مختلف جمع کرده ایم و این موضوع، زمان زیادی برای هماهنگی از ما می گیرد. من در این خصوص تجربیات زیادی دارم و می دانم باید به این نوع استرس چطور برخورد کرد ولی زمان می خواهم. در طول زمان نیز، پیکان می تواند خودش را پیدا کرده و امتیازات باارزش دیگری به دست آورد.» 
ابراهیم زاده در مورد اینکه فکر می کنید در پایان فصل، تیم تحت هدایت تان در کدام نقطه از جدول رده بندی قرار بگیرد، افزود: «در این مورد باید کمی صبر کنید. ما در وهله اول باید استراتژی اصلی مان، حفظ ثبات در نتیجه گیری باشد و سپس به رشد در جدول رده بندی فکر کنیم. این طور نیست که بخواهیم از حالا بگوییم چه مقامی در لیگ چهاردهم کسب می کنیم اما می توانم در پایان نیم فصل، راحت تر در این خصوص صحبت کنم. در حال حاضر، تیم من نیاز به آرامش دارد و اینکه توانایی خود در زمینه کسب امتیاز را به دست آورد.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =