ظریف: آمریکا و غرب با ادامه سیاستهای گذشته قادر به حل مساله تروریسم نیست

وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با وزیر امور خارجه اسپانیا ضمن انتقاد از سیاست دوگانه امریکا در برخورد با مقوله تروریسم گفت: امریکا وغرب با ادامه سیاستهای گذشته خود قادر به حل مساله تروریسم نخواهند بود.

به گزارش تسنيم، پوزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با وزیر امور خارجه اسپانیا ضمن انتقاد از سیاست دوگانه امریکا در برخورد با مقوله تروریسم و گروههای تروریستی فعال در سوریه و عراق گفت: امریکا وغرب با ادامه سیاستهای گذشته خود قادر به حل مساله تروریسم نخواهند بود.
«خوزه مانوئل گارسیا مارگالو» وزیر امور خارجه اسپانیا عصر جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت ایران- با حضور در محل اقامت «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک با وی دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار، طرفین در خصوص روند مذاکرات هسته ای، تحولات منطقه ای، ضرورت جدیت در مبارزه با تروریسم و روابط دو جانبه تبادل نظر کردند.
ظریف در این دیدار گفت: نمی توان با تروریستها در سوریه مبارزه کرد و بطور همزمان درجهت تضعیف دولت مرکزی آن کشور تلاش ورزید.
او گفت: امریکاییها طی چهار ماه فعالیتهای وحشیانه داعش در عراق هیچگونه اقدام موثری درجهت مقابله مؤثر با آنان از جمله قطع کمکهای مستقیم و غیر مستقیم به آنها نکردند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =