پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر توانست راه‌آهن را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  حمید درخشان در دومین هفته حضورش روی نیمكت پرسپولیس طعم برد را چشید تا فشارها از روی دوش او برداشته شود. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با راه‌آهن مسابقه داد و توانست حریف را با نتیجه دو بر یك شكست دهد. گل اول پرسپولیس را محمد عباس زاده در دقیقه 18 به ثمر رساند و گل دوم این تیم هم توسط محمد نوری در دقیقه 27 به ثمر رسید. پرسپولیسی ها كه نسبت به زمان دایی با نشاط تر بازی می كردند، در نیمه اول می توانستند حداقل یكی دو گل دیگر هم بزنند اما مهاجمان این تیم ضعیف كار می كردند.

در نیمه دوم پرسپولیس ضعیف تر كار می كرد و در نهایت راه آهن در دقیقه 85 توسط مجتبی شیری یك گل زد. اما این گل برای جبران نتیجه كافی نبود و راه آهن این بازی را واگذار كرد تا پرسپولیس موقتا از بحران خارج شود.

در مسابقه همزمان، سپاهان میزبان صبای قم بود. سپاهانی ها كه با حسین فركی لیگ را دنبال می كنند، در دقیقه 14 گل خوردند. این گل را ماركو اورلیو برای صبا به ثمر رساند. سپاهانی ها برای جبران گل خورده تا دقیقه 82 تلاش كردند تا در نهایت لوسیانو پریرا در این دقیقه دروازه صبا را باز كرد. بازی این دو تیم با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

تراكتورسازی هم امروز مهمان استقلال خوزستان بود. مسابقه این دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. میثم مجیدی و روح الله سیف اللهی گل های استقلال خوزستان را زدند و ادینهو و محسن دلیر هم زننده گل های تراكتورسازی بودند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =