وقتی محمود احمدی نژاد معجزه هزاره سوم باشد و برای دانشگاه ثبت نشده 16 میلیارد تومان از سر سفره نفتی مردم بردارد و معاون اولش هم معاون نظام باشد، باید هم موارد عجیب آن دولت تا ابد در آسمان کشور، تشعشع داشته باشد!

یکی از این موارد عجیب که ورود و خروجش کلی برای رسانه ها مایه تعجب بود، محمدعلی رامین، معاون اسبق مطبوعاتی وزیر ارشاد است. نامبرده این روزها به عنوان معاون اسبق شناخته نمی شود و بیشتر به عنوان پدر شوهر خانم مهناز افشار در انظار ظاهر می شوند.

ایشان در مواجهه با خبرنگاران، به شیوه معجزه هزاره سوم، به خوبی به سوالات مختلف خبرنگاران جواب می دهند. گفتگوی رامین با خبرنگاران در حاشیه خرید ماست کم چرب بدون روغن پالم از سوپری نارمک(محله احمدی نژاد) را در ادامه می خوانید:

- آقای رامین درسته که میگن عروس شما مهریه میلیاردی داشته؟

رامین: ای بابا چقدر هوا گرمه!

- آقای رامین گفته می شه شما با ازدواج پسرتون با یه ستاره سینما مخالف بودین، درسته؟

رامین: خیلی گرم شده هوا...

- آقای رامین شما که مخالف حضور ستاره ها روی جلد نشریات بودین و به همه تذکر میدادین که از این ستاره های (...) روی جلد مطبوعات استفاده نشه، چرا خودتون رفتین سراغ یکی از همین ستاره های بفروش؟

رامین: لبخند و سکوت.

- درسته که شما چند نشریه سینمایی را در دوران مسئولیت به خاطر عکس جلدشون که تصویر مهناز افشار بوده، توقیف کردین و بهشون گفتین این کثیف کاری ها رو در مطبوعات ام القرای اسلامی انجام ندن؟

رامین: واقعا بی آبی داره اذیت می کنه...بیشتر صرفه جویی کنید.

- آقای رامین خانم افشار جزء کسانی است که شما بهشون می گفتید فتنه گر، الان توبه کرده که عروس شما شد؟

رامین: سلام به مادر برسانید.

- درسته که شما به دوستان و رفقایتان میلیاردی یارانه می دادید تا عکس و مصاحبه شما را در صفحه یک روزنامه و مجله کار کنند؟ گفته می شود در همون دوره کوتاه به دو سه تا رسانه تازه کار اندازه کیهان و اطلاعات یارانه دادین؟

رامین: ماست چقدر گرون شده...

- میشه نظرتون رو درباره آقای خاتمی بدونیم؟ شما که میگفتین روزنامه ها حق ندارن اسم این (...) رو بیارن حالا چطور عقد پسرتون رو رفتین پیش ایشون؟


رامین: والیبال رفتیم جزء چهار تیم؟


- آقای رامین این درسته که میگن پسر و عروستون میخوان برن خارج زندگی کنن و ایران اسلامی رو ترک کنن؟

رامین: سکوت و لبخند.


- اینکه به جای مشهد، ماه عسل رفتن ایتالیا چی درسته؟

رامین: هوا واقعا گرمه...


- آقای رامین نظر شما درباره دولت یازدهم چیه؟

رامین: بسم الله الرحمن الرحیم. این دولت در حال سقوطه، نه وضع اقتصادی بهتر شده نه وضع سیاست خارجی. وضع فرهنگی هم که صدای همه رو درآورده. من متاسفم برای مردم که به این دولت و شعارهای پوچش اعتماد کردن. در باره وضع مطبوعات هم که می بینین...سایت ها رو هم که دارن می بندن و این اصلا خلاف آزادی بیانه. در حوزه هسته ای هم ما هیچ حرفی برای گفتن نداریم و کشورمون در بدترین شرایط قرار گرفته. در بخش علم و فناوری هم با فاجعه علمی فاصله ای نداریم. محیط زیست رو هم که دارین می بینین...اوهه اوهه..این وضع هواست! گرانی و تورم رو هم که نگو من الان از سوپری بهار (عدالت سابق) خرید کردم، تورم به اینجا هم رسیده و ماست هم...همین ماست! ببینید چه بلایی سر مردم اوردن با این روغن های پالم. مسکن مهر رو هم که رها کردن و مردم الان شب ها توی خیابون می خوابن. من امیدوارم زودتر انتخابات برگزار بشه تا مردم تکلیف این دولت ناکارآمد رو روشن کنند. یادش بخیر در دولت عدالت...(گفتگو تا پاسی از شب ادامه پیدا می کند و ایشان ماست سرد شده را به منزل می برند...)

ته دیگ
استاد محمد خزاعی، دبیر جشنواره مقاومت فرمودند که دولت یازدهم ژنرال فرهنگی ندارد.

به قول شاغلام گل آقا شما یا نمی دانی «ژنرال» کیست، یا نمی دانی «فرهنگ» چیست. شما که در دولت قبل از پول نفت سر سفره مردم، جشنواره داری می‌کردید، باید بهتر بدانید که «سرجوخه» از «ژنرال» پایین تر است.

لطفا نام دو ژنرال فرهنگی دولت قبل را با رسم شکل برای ما ارسال کنید.

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    واقعا چرا هنوز كسي به رييس دو دولت گذشته نميتونه بگه بالاي چشمت ابروست؟
  • ندا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    خيلي خوب بود مرسي