ایسنا نوشت:

مدیرمسئول روزنامه «بهار» درخصوص ضرورت ساماندهی سایت‌های خبری و برخورد معاونت مطبوعاتی با سایت‌هایی که مجوز ندارند، گفت: هر چه مقررات و قوانین در کارها بهتر اجرا شود، پسندیده‌تر است.

سعید پورعزیزی تاکید وزارت ارشاد بر ضرورت ساماندهی سایت‌های خبری و گرفتن مجوز برای ادامه‌ی کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بالاخره در یک جا باید مقابل رسانه‌ها و سایت‌هایی که بدون مجوز کار می‌کنند، گرفته شود و این اقدام از جمله دستورات دولت است. بعضا دیده می‌شود سایت‌ها و خبرگزاری‌ها گاهی به واسطه‌ی پول و بودجه‌ای که دارند، سایت‌های بدون مجوز را تأسیس می‌کنند و هرگونه فعالیتی انجام می‌دهند و به هیچ عنوان هم نسبت به مشکلات و شکایات وارد شده پاسخگو نیستند.

او گفت: قاعدتا کنترل بر مجوز سایت‌ها و رسانه‌های خبری، می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

مدیرمسئول روزنامه «بهار» همچنین در ادامه درخصوص انتشار دوباره‌ی این روزنامه گفت: طبق گفته‌های آقای خندان (وکیل روزنامه بهار) فعلا برای روزنامه بهار دادگاهی نداریم و طبق حکم صادرشده در دادگاه اولیه، طبق رأی دیوان عالی کشور که خرداد ماه صادر شد، مدت زمان شش ماه توقیف روزنامه بهار، آذرماه امسال به پایان می‌رسد.

پورعزیزی در پایان گفت: هر آنچه که باید درخصوص انتشار دوباره‌ی روزنامه بهار و رسیدگی به پرونده این روزنامه عنوان می‌شد، از جانب وکیلم گفته شد و نکته اضافه‌ی دیگری وجود ندارد.

وکیل‌ مدافع روزنامه بهار روز گذشته اعلام کرد که شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، سعید پورعزیزی را در هر یک از عناوین اتهامی فعالیت تبلیغی علیه نظام و پخش شایعات و مطالب خلاف واقع، به 5 میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم کرده است.

هیات منصفه مطبوعات یکشنبه - 23 شهریور ماه - مدیر مسئول روزنامه بهار را مجرم ندانسته بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    4 0
    روزنامه داری هم کار پر کشمکشی شده. نمی دونم باید بخندم یا گریه کنم.