مهر نوشت:

آزاده نامداری از جزئیات سری جدید «خانومی که شما باشی» که از 29 شهریور روی آنتن می‌رود سخن گفت؛ زنانی که در زندگی شوهرانشان گم شده‌اند و باید به احترامشان ایستاد و این برنامه می‌کوشد آنها را پیدا کند و نشان دهد.

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سری جدید «خانومی که شما باشی» گفت: در سری جدید این برنامه سراغ زنانی رفته‌ایم که همسر، فرزند یا دیگر اعضای خانواده‌شان را در اثر شهادت، اسارت یا جانبازی از دست داده‌اند و داستان‌های عجیبی دارند.

او گفت: از میان 15 بانویی که در این برنامه به آنها پرداخته‌ایم، زنی چهار نفر از اعضای خانواده‌اش را از دست داده، هر سه فرزند دیگری شهید شده‌اند، زنی هست که پنج سال فرزندش را ندیده بوده یا بانویی که از جانباز 90 درصد مواظبت می‌کند.

نامداری ادامه داد: زنی خیّر و خانمی که جزو اولین شهرداران زن به حساب می‌آید نیز در این سری هستند. بانوی دیگری هم که در سری قبل به او اشاره شده بود و اینجا به خوبی به او پرداخته‌ایم؛ کوتاه‌ترین زن ایرانی است.

این مجری با بیان اینکه داستان زندگی این زن‌ها اکثرا چیزی شبیه زندگینامه کتاب «دا» است، گفت: از زن‌هایی در «خانومی که شما باشی» صحبت به میان می‌آید که باید به احترامشان ایستاد. زن‌هایی که شوهرشان آنقدر برایشان مهم بوده که در زندگی آنها گم شده‌اند؛ در زندگی یک جانباز 90 درصد، مردی که 30 سال در کما بوده و...

او یادآور شد: ما تلاش کردیم اینگونه نباشد و آنها را پیدا کنیم. خواستیم نگذاریم این زن‌ها در بزرگی اسم شوهرانشان گم شوند. می‌خواستیم پیدایشان کنیم و نشان دهیم آنها چه زندگی سختی داشتند و چطور سال‌ها این زندگی را حفظ کردند.

نامداری همچنین از پخش آنونس‌های این برنامه در شبکه دو خبر داد و به عنوان جملات پایانی متن آنونس را خواند: مستندی درباره زن، زنی که ایستاده، مقاومت کرده و جنگیده، برای همسرش و کودکش همیشه لطیف و مهربان است... خانومی که شما باشی... 29 شهریور تا 16 مهر.

آزاده نامداری نویسنده، راوی و تهیه کننده، میلاد مهدوی کارگردان و سیداحمد قمصری مدیر تولید «خانومی که شما باشی» تولید شبکه دو سیما هستند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    فقط فکرمیکنه مجری درجه یکیه...ولی همونطوری خودش گفته یه بچه پرروبیشترنیست...
    • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      23 7
      خودت چی هستی؟ خدا؟
  • بانوی ایرانی... IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    موفق باشی خانوم نامداری عزیز.منم همیشه میگم چرا همیشه زنان قهرمان و زحمت کش باید زیر سایه ی شوهراشون گم بشن؟ و با امید به اینکه برنامه تون با موفقیت پیش بره و دیده بشه...
    • سالار A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      13 3
      معلومه خوب متنو نخوندی دقت کن : سراغ زنانی رفته‌ایم که همسر، فرزند یا دیگر اعضای خانواده‌شان را در اثر شهادت، اسارت یا جانبازی از دست داده‌اند . . .
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    21 13
    فقط با اعصاب مردم بازی می کنند
  • علی A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    30 8
    منتظر سوتی های جدید باشید . هورا
  • شیما IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    16 29
    آزاده خیلی خانوم هست. اینطور نگید راجعش.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    18 41
    بدون شک ازاده نامداری یکی از بهترین مجری های زن تاریخ تلویزیون است
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    16 18
    امیدوارم هرچه زودتر زندگیتون سروسامان بگیره ومشکلاتتان هل شود چون واقعا اررزش نداره.....
    • سالار A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      26 3
      داری اشتب میکنی برو مصاحبشو بخون ، میفهمی که عاقلانه تصمیم گرفته و راضیه.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    بنده خانومی را میشناسم زمانی که همسرشون شهید شد 27 سال داشت و 7 فرزند. پای زندگی و فرزندانش فداکاریها و از خودگذشتگی کرد. واکنون همه فرزندان ایشان استاد دانشگاه . مدیر عامل . دبیر هستند. ایشان جزء شیر زنان و بانوی نمونه این سرزمین هستند که باید به احترامشان ایستاد....