ندیمی: رسانه ملی به خاطر آگهی فوتبال را به حراج نگذارد

ایرج ندیمی ، نماینده مجلس شورای اسلامی می گوید وزارت ورزش فقط تاپایان امسال زمان دارد که استقلال و پرسپولیس را واگذار کند.

 

ایرج ندیمی، نماینده مجلس و عضو فراكسیون ورزش كه جزو كمیته چهارنفره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال نیز هست، دیروز دقایقی مهمان علی پروین بود. او درباره این كه چه زمانی تكلیف این دو باشگاه مشخص می‌شود، گفت: «قانون بودجه سالانه ابلاغ می‌شود و باید وزارت ورزش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را طبق برنامه 93 خصوصی كند. اتفاقاً هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی شده و الان كارهای حسابرسی در حال انجام است و 4 نماینده مجلس نیز مأموریت دارند این مهم سریع‌تر انجام شود.»

نماینده لاهیجان درباره فواید این كار می‌گوید: «این دو باشگاه سالانه چندین میلیارد هزینه دارند كه با این كار دیگر از دستگاه‌های دولتی بودجه نمی‌خواهند. وقتی دو باشگاه خصوصی شوند، بودجه و اعتبار خاصی برایشان درنظر گرفته می‌شود، از ملاحظات سیاسی در دو باشگاه جلوگیری می‌شود و می‌توانند به دو باشگاه درآمدزا تبدیل شوند.»

ندیمی افزود: «در مورد واگذاری دو باشگاه ما دغدغه‌هایی داریم. اول اهمیت به پیشكسوتان و تماشاگران است. ضمن آن كه امسال تمام راه‌های ممكن برای خصوصی‌سازی را باز گذاشته‌ایم كه دیگر بهانه‌ای برای انجام نشدنش نداشته باشند. به همین خاطر آن را در فرابورس قرار دادیم و به طور حتم اگر دولت آن را تا پایان سال اجرایی نكند، تمام راه‌ها برای كمك‌های مستقیم و غیرمستقیم به این دو باشگاه از طرف مجلس بسته می‌شود. پس چاره‌ای برای خصوصی‌سازی آنها تا پایان سال نیست.»

عضو هیأت رئیسه فراكسیون ورزش مجلس درباره برنامه 90 گفت: «برنامه 90 این هفته نه تنها هیچ كمكی به فوتبال كشور نكرد، بلكه باعث بروز یكسری مشكلات در فوتبال شد. این برنامه به جای اینكه دنبال واكاوی مسائل فوتبالی باشد، بیشتر به دادگاه شبیه بود، در حالی كه باید این برنامه به ارتقای فوتبال كمك كند.»

او همچنین گفت: «از رسانه ملی توقع داریم به خاطر چند آگهی تبلیغاتی فوتبال را به حراج نگذارد، به خاطر اینكه این برنامه پربیننده و حجم تبلیغات در آن زیاد است، جنگ و دعوا به راه بیندازیم و بدی‌ها را در بوق و كرنا كنیم. توقع بنده به عنوان عضو كوچكی از فراكسیون ورزش مجلس این است كه این برنامه در ارتقای فنی و فرهنگی و اخلاقی ورزش و فوتبال تلاش كند در حالی كه گاهی در این جنجال‌ها آدم‌ها مجبور به دروغگویی هم می‌شوند.»

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =