سایت خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از ارایه گزارش بررسی آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها به رئیس مجلس خبر داد و گفت: بدون‌شک در بررسی گزارش، تخلفاتی درباره آلودگی بنزین مشاهده شده اما هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.

محمدحسین قربانی  درباره آخرین وضعیت بررسی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به پیگیری آلودگی بنزین‌‌ها، افزود: با توجه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره آلودگی‌های بنزین‌ وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها، کمیته‌ای  تشکیل شد تا این مهم را بررسی کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: کمیته یادشده برای به نتیجه رساندن بحث آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها جلسات متعددی با کارشناسان و دستگاه‌های مختلف برگزار و در نهایت گزارش مبسوطی از این بررسی‌ها تهیه کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بعد از اتمام بررسی‌ها، اخیرا گزارش مذکور به رئیس مجلس شورای اسلامی ارایه شد و وضعیت بنزین‌ آلوده وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها تعیین تکلیف شد؛ حال تصمیم با هیات رئیسه مجلس است که این گزارش در صحن قرائت شود یا خیر.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره تخلفات صورت گرفته در این گزارش،‌ گفت: بدون‌شک در بررسی موضوع آلودگی بنزین‌ تخلفاتی مشاهده شده اما هم اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    4 0
    خوردیمو مردیم اینا تازه تایید کردند....خسته نباشند....
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    8 0
    چه کسی پاسخگوی خانواده های داغدار کسانی است که از سرطان فوت نکردند، بلکه به قتل رسیدند؟ آیا مردم باید تقاص لجبازی مسئولینی رو بدن که می خواستن ثابت کنن ما به واردات بنزین نیاز نداریم و بنزین پتروشیمی هم سرطانزا نیست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    5 0
    اما هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.؟نه تنها سمت و سوي تخلفات مشخص ميباشد بلكه عامل اصلي آن نيزكاملا مشخص است . فقط بعضيها بايد سرشون را از زير برف دراورند.شايد خود را به تغافل كه سكه رايج شده است زده اند
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    5 0
    رئیس دولت قبل که تولید چنین بنزینی را جزء افتخارات دولت خود میدانست و الودگی ان را در چرخه حیات افراد وارد کرد و موجب بروز انواع بیماریهای تنفسی و سرطان گردید چگونه در مقابل خداوند پاسخگو خواهد شد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    4 0
    مطمئن هستین نمیدونین متوجه چه کسانیست ، حالا اگر من از وزارت کار ،کار بخوام واز وزارت بهداشت ، بهداشت ؛از وزارت کشور ، امنیت؛از وزارت خارجه ، حسن تدبیر؛ از وزارت بازرگانی؛تامین نیاز و.....از رئیس جمهور .... جام کجاست؟این یکی رو خوب میدونین، مطمئنم.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    3 0
    حالا چه فایده سالها باید خرج دوا درمان مردم باید کرد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    1 0
    در همين چند ساله 100 ها ايميل توسط کارشناسان آگاه و دلسوز در دست مردم چرخيد که اينها بنزين پتروشيمي است و آلودگي و عوارض زياد داره تازه مجلس بعد از چند سال به همون نقطه رسيده تازه نميدونه مقصر کيه؟