عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم پیشنهاد کرد: اگر نشاط و اعتماد و امیدی که در مردم بابت حضور دولت جدید به وجود امده تبدیل به عمل و اعداد و ارقام در زندگی مردم نشود این امید و ارامش تداورم نخواهد یافت.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهگل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص این که آیا دولت توانسته است، در یکسال گذشته از عمرش در مردم احساس امیدواری ایجاد و در حوزه های مختلف بستر ساز موفقیت باشد گفت: به هر صورت شعار های این دولت، از عملکرد دولتمردان و استفاده از مسولانی که به کار گرفته شده اند و فضایی که در برون مرز یعنی در جهت هسته ای تنظیم کرده اند مشخص است.
وی افزود: دستاورد تمامی این ها امید به اینده را در مردم و کل کشور افزایش داده است. به تعبیر دیگر مردم از این جهت که شاید مسایل اقتصادی مانند تورم، بیکاری و سرمایه گذاری در کشور حل شود و یا از این جهت که ما بتوانیم منابع سرشار گذشته را تجدید کنیم و یا اینکه بتوانیم بخشی از مسایل مربوط به تعامل فعال اقتصاد جهانی راحل کنیم خوشحال و امیدوارند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که عملا دریک ساله اخیر از جهت فضای امید درکشور وضعیت مثبتی داشته ایم،خاطر نشان کرد: نکته مهم در این میان این است که چنین وضعیتی نیازمند نگهداشت است و به تعبیر دیگر این که در سال اول امیدواری هایی ایجاد می شودکه در سال دوم باید تبدیل به بعد عملی شود.
وی گفت: یعنی انتظارات و امیدواری های مردم باید از بعد روانی و انتظاری در آمده و به عدد و رقم تبدیل شوند تا این نشاط در جامعه پایدار بماند.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با اشاره به مشکل چای در حوزه انتخابیه خود گفت: درمنطقه ما، چایی همواره یک مشکل بوده است، اما باکمک کمیسیون تلفیق ودولت عملا این مبحث باتوجه به 100 میلیارد تومان که برای طرح تضمینی مصوب شد و 60 میلیارد تومانی که برای اجرایی شدن آن تعریف کردند این امید در منطقه حاصل شدکه دولت میخواهد به سمت تولیدات داخلی بازگردد.
وی افزود: یا در رابطه با موضوع تورم از این جهت که شیب افزایش قیمت ها در یک شرایط حداقلی تعریف شد اما باز هم این امید را ایجاد کرد که ما بتوانیم در راستای مباحث مربوط به اقتصاد باتعریف جدیدی روبرو شویم.
این نماینده مجلس افزود: از این رو من یکی از دستاورد های قطعی دولت فعلی را افزایش امید به اینده میدانم اما معنای امیدواری این نیست که با همین شکل و سیاق کنونی قابل تداوم باشد.
ندیمی با تاکید بر اینکه ایجاد فضا و جو روانی بایستی منجر به عملکرد های اقتصادی و اعداد و ارقام شود تصریح کرد: در غیر این صورت چنین موفقیتی که حاصل شده ممکن است که از دست برود، ولی در شرایط کنونی این امید واعتماد ونگاه وتحقق شعارها جزء واقعیت زندگی بخش عمده ای از مردم کشور ما شده است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    12 27
    ای ول به اقای ندیمی از سیاهکل
    • بی نام RU ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      17 20
      انشالا در انتخابات آتي همه مان با تفكر بيشتر وبدون احساسات پاي صندوق هاي راي برويم و اينبار نمايندگان "مردم" را انتخاب كنيم
  • سیا IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    53 6
    تا تحریم هست هیچ وعده ای عملی نخواهد شد.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    15 2
    به نظر می رسد که این تبدیل به عدد و رقم از همان ابتدای انتخاب روحانی شروع شده اما چون تدریجی است و مردم جزئیات گذشته را راحت فراموش می کنند باید به نحوی مقایسه و یادآوری شود مشابه همانکه آقای صفایی فراهانی گفت.
  • حميد IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    36 4
    البته اگر شما و دوستانتون بگذاريد اين دولت بلده كارش رو چه جوري انجام بده. شادي و نشاط و اميد ايجاد شده در مردم با رفتن شما از مجلس تداوم پيدا ميكنه آقايه خوش خنده.
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    47 6
    8 سال گذشته کجا بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • م A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      4 1
      هشت سال گذشته یک اینکه نمیذاشتن بیاد مجلش ، دو اینکه نمیذاشتن حرف بزنه
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    11 2
    بیش از دولت .. شما نگران سلب اعتماد مردم از مجلس باشید . چون تا حد خیلی زیادی این اعتماد در دوران دولت های گذشته و در همراهی با دولت جدید سلب شده قبلا
  • اراد IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    10 4
    اقاي روحاني از تعامل با دنيا حرف زد و راي اورد حالا ميره روسيه قراردادها رو ميبنده و سرمايه ي كشور رو تبديل به توپولوف و لادا و اشغال هاي روس كنه خب اين راه و رشو كه احمدي نژاد هم ميرفت
  • عباس IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    12 2
    بهتر بود این هشدارها به دولت قبل میدادین قشر کارگر بیچاره بود بیچارتر شد. و نگران این دولت نباشید
  • محمد از شهر راز A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    20 3
    خدا رو شکر که آقای روحانی اومد تا شما ها بتونین ایرادات بنی اسرائیلی بگیرین . تو دولت پاک قبلی که همه چیز گل و بلبلی بود و غیر از تعریف و تمجید چیزی از شما نشنیدیم . مردم به اندازه کافی شعور برای درک شرایط موجود و مقایسه با شرایط دولت قبل را دارند پس خواهشمندیم با شعور مردم بازی نکنید و خودتان را به سخره نگیرید .
  • آریا A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    8 0
    ابنقدر وعده های دروغین شنیدیم که نمیدونیم چی بگیم
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    5 0
    شما نگران نباش .فرضا هم تبدیل به اعداد و ارقام بشه می شه مثل دولت قبل که مورد حمایت شما بود .لااقل شما که به اعداد و ارقام عادت دارید باید خوشحال هم بشید.
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    6 1
    شما که از عدد و رقم قطعا خوشت می آد .اگر نه 8 سال قبل چرا در مقابل این همه عدد و رقم و آمار کذائی سکوت کردین
  • قاسم لاهیجی A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    7 0
    وقتی یک نماینده مجلس مثل آقای ندیمی در سرنوشت شواری شهر و احتی انتخاب ریس شوار کمکهای مادی ومعنی میکند تا خواست خود را به خواست 50هزار شهروند تحمیل نماید .توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • 2500 A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    9 0
    کدام نشاط ؟ از ما جوانان بپرسید که خون به دل داریم.
  • pouya IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    8 0
    آقای ندیمی تا زمانی که نماینده ای مثل جنابعالی که هر دوره بنا به مصلحت عضو یه جریان هستی و در لاهیجان و سیاهکل تمامی پست های انتصابی را بستگان نالایق درجه اول شما اشغال کرده اند ؛ درست نمی شود ... آخه تا کی حرف بی عمل
  • هدی A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    3 0
    ایول اقای ندیمی خوش بحالت که سالهاست در مجلس صندلی را نگه داشتی حرف بلد هستی جانم ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    5 1
    شمابهتره نگران این چیزانباشی عزیزم