تعرفه 40 تا 50 درصدی نه تنها برای قراضه سازان داخلی حاشیه امنی هست. بلکه باعث شده پای مونتاژکارهای چینی و روسی هم به بازار باز شود. درحالیکه اگر تعرفه و عوارض آن صفر بود، خودروی ژاپنی زیر 50 میلیون به بازار ایران میرسید و کسی چینی و روسی نمیخرید.
این خودروها را می خواهند وارد کنند که ثابت کنند تولیدات داخلی چقدر خوبند البته نسبت به خودروهای روسی البته تولیدات روسی برای حمل و نقل سنگین و کشاورزی مناسب هستند ولی برای سواری همون بهتره که به خودروهای داخلی و یا چینی رضایت بدیم ما چرا باید اینقدر ...
نظر شما