وزیر ورزش همواره تاکید دارد ورزش فقط نگاه به فوتبال و استقلال یا پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید همواره در مصاحبه هایش تاکید دارد ورزش فقط توجه به فوتبال نیست و تمرکز وزارتخانه باید معطوف به همه حوزه ها باشد. با این حال در دوران تصدی او بر وزارت ورزش، باشگاه پرسپولیس با بیشترین حد تغییرات در سطح مدیریت مواجه شده است.

دکتر گودرزی در تاریخ 26 آبان ماه 1392 از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. در آن زمان، محمد رویانیان مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت اما رویانیان در تاریخ 2 بهمن ماه همان سال استعفا کرد و از پرسپولیس جدا شد. در تاریخ 7 بهمن 92، دومین اتفاق رخ داد و با موافقت شخصِ وزیر، علی پروین به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس شروع به کار کرد. البته فعالیت پروین تا روز 7 اردیبهشت ماه 1393 به طور انجامید و او هم مجبور به کناره گیری شد.
8 اردیبهشت ماه، هیات مدیره جدید روی کار آمد و به شکل سوال برانگیزی اقدام به انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید کرد. قرار بود در آن روز از بین محمد دادکان و محمدرضا ساکت، یک کدام مدیرعامل شوند، حتی صحبت از مدیرعاملی محمدرضا زادمهر مطرح شد ولی به یکباره نام رحیمی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال و مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.
رحیمی نیز نتوانست با این باشگاه و مشکلات عدیده اش کنار بیاید. او که از سوی هیات مدیره دستور داشت نامه برکناری علی دایی را امضا کند، به خاطر سرپیچی از این عمل، به حکم قواعد اساسنامه باشگاه از کار، برکنار شد. تاریخ برکناری او نیز 19 شهریور ماه است. درست در همان روز، بهروز منتقمی به عنوان چهارمین جابه جایی صورت گرفته در مدیریت باشگاه پرسپولیس در طول مدت وزارت دکتر گودرزی، سرپرست این باشگاه شد.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    139 7
    خدا وکیلی مجلس باید این وزیر ورزش رو استیضاح کنه ؛ اون نه به دلایل سیاسی؛ بلکه به دلایل کاملافنی
  • نوید EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    130 4
    دقت کردین چندین ساله پرسپولیس هیچ آرامشی نداره ؟ تو تیم استقلال ولی هیچ وقت مداوم حاشیه وجود نداشته.چندین ساله ندیدم روزگار خوش ببینه پرسپولیس. خدا نگذره از باعث بانیش
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    106 4
    علی آبادی ۲
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    21 85
    ول کنید تو رو خدا... چقد حرف تکراری درباره پرسپولیس؟ این باشگاه یه زمانی محبوب بود و نتیجه میگرفت، الان بیش از 10 سال دیگه اون باشگاه سابق نیست.
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    78 6
    اینم تدبیر و امید
  • مجد IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    79 15
    خب چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ایشون طرفدار تیم دوم پایتخت هستند که تیشه به ریشه تیم اول میزنن
  • سفیر A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    88 3
    آقای گودرزی تو کاری جز دخالت نداری؟ بابا دست وردار از فوتبال برو کاری رو که مربوط به خودت است انجام بده
  • بی نام EU ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    61 3
    باید تو کتاب گینس ثبتش کنن
  • ساعد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    57 11
    این آقا ماموریت داره پرسپولیسو نابود کنه و می کنه.
    • رشید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
      25 1
      این آقا ماموره که فوتبال مملکت رو نابود کنه. با این رئیس فدراسیون و دخالتهاش در پرسپولیس و استقلال و بقیه کارهای غیر کارشناسیش داره اینکار رو به نحو احسن انجام میده. امیدوارم مجلس زودتر برکنارش کنه.
  • حسن IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    28 3
    آخه تا موقعی که کشتی گیران برای فوتبال تصمیم بگیرن وضعیت بهتر از این نمیشه.من که دیگه بیخیال فوتبال شدم.همه چی دست خودشونه اگه بخوان یه روزه همه چی رو درست میکنن.فقط میخوان ما هوادارا سرگرم باشیم به این حواشی.آخه چجوری میشه استقلال همون اندازه ما خرج میکنه. هم بازیکنای ملی پوششو نگهداشت هم یکی دو جین بازیکن خوب رو گرفت ولی ما چی؟ملی پوشان رو از دست دادیم که هیچ . یک بازیکن مطرح هم نگرفتیم. قضاوت با شما
  • مقداد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    30 10
    آقای گودرزی شما از پرسپولیس بیزاری از علی دائی بدت میاد اما مردم پرسپولیس رو با علی دائی دوس دارن نظر سنجی برنامه 90 رو ک دیدی حتما پس بخاطر مردم بخاطر هوادارها دست از سر پرسپولیس بردار آقای روحانی پرسپولیس رو نجات بده تورو خدا
    • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
      1 13
      چی میگی بابا؟ دایی خودشم قبول داشت صعیف کار کرده و گفت اگه هیئت مدیره ازم میخواست خودم میرفتم. مشکل نوع برکناری و دخالت افراد غیر ورزشی هست. نه اشخاص.
  • ايراني A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    20 1
    من خراسانيم و كشتي را دوست داشتم ولي از روزي كه اين خادمه دست به فوتبال زد و براي خراب كردن ان تيشه و تبر را باهم برداشته از هرجا كشتي و وزارت ورزشي هست بدم بدم بدم مياد اخه كشتي را چه به فوتبال ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    2 17
    پرسپوليس هميشه همين بوده. تقصير خودتونو گردن ديگران نندازين