جلسه نمایشنامه خوانی « گلریزان صحنه خالی ...» روزهای پایانی این هفته با هدف حمایت از هنرمندان تئاتر مبتلا به سرطان در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این جلسه نمایشنامه خوانی که طی روزهای 27 و 28 شهریور ماه ساعت 20  به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان اجرا می شود، مراسم گلریزانی نیز به همت گروه  از ساعت 18 تا 20 با حضور تماشاگران وهنرمندان برپا خواهد شد.

سجاد افشاریان در یادداشتی به بهانه اجرای این اثر نمایشی در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آورده است:

«دوستانِ جان وُ همراه سلام  -  پنج شنبه و جمعه این هفته 27 ام و 28 ام شهریور من و رام عزیز در مجموعه فرهنگی برج آزادی ، میدان آزادی | ساعت بیست اجرای موسیقی و تاتر داریم به نفع دوستانِ ناب تر از جانمون که زیاد حالشون رو به راه نیست ؛ و صحنه از حضور اون ها خالیه .. اتفاقه ، خبر نمی کنه که ، می اُفته .. یک لحظه فکر به اینکه هر لحظه ممکنه جای ما با دوستانمون که با بیماری سرطان یا بیماری های صعب العلاج دست وُ پنجه نرم می کنند عوض شه ، کافیه تا تموم ما ها رو در کمک کردن به هم و یار وُ یاور وُ رفیق و همراه هم بودن متحد تر بکنه .. ما در پنج شنبه و جمعه این هفته پیش رو می تونیم ثابت کنیم کلمه گلریزون فقط مالِ تو فیلم ها نیست و گلریزون می کنیم جای خالی عزیزانمونو روی صحنه به این امید که دوباره شاهد حضورشون زیر نور پروژکتورها باشیــم ...»

علاقه‌مندان برای شرکت در این اجرای خیریه می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

58۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =