فارس نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه لزومی دارد امروز افراد فتنه در پست‌های نظام به کار گرفته شوند و نظام را دوباره با تنش و چالش مواجه سازند.
غلامعلی حدادعادل صبح امروز در همایش استانی هادیان سیاسی سپاه و بسیج که با حضور فرماندهان نواحی، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا و مدیران سیاسی رده‌های نیروهای مسلح در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد ضمن تحلیل اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه خاورمیانه گفت: چرا اکثر کشورهای منطقه خاورمیانه با وجود ارتباط با آمریکا از حیث سیاسی و امنیتی از ثبات برخوردار نیستند و نوعاً با تنش و چالش‌های سیاسی مواجه هستند؛ ولی ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی از امنیت پایدار برخوردار است، اگر این فشارها بر کشور دیگری وارد می‌شد بی‌تردید 6 ماه هم دوام نمی‌آورد راز این پایداری، استقامت و ایستادگی در چیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه راز پایداری نظام در اعتماد و اعتقاد به نظام ولایی نهفته است، گفت: مردم بصیر و فهیم ما حکومت و نظام الهی، ولایی را از آن خود می‌دانند و از پشتیبانی آن نیز لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند چنانکه در دفاع مقدس شاهد حضور بی‌شائبه مردم در جبهه‌های جنگ بودیم که به خاطر فرمان امام (ره) با جان و دل و با پشت پا زدن به دنیا به سوی جبهه‌ها سرازیر می‌شدند و در اوج تحریم‌ها نیز خم به ابرو نیاوردند.

حدادعادل پیوند اعتقادی مردم با حکومت ولایی را از مهم‌ترین سرمایه‌های نظام دانست.
او گفت: مهم‌ترین دغدغه فرهنگی ما این است که این سرمایه نظام در سایه شعارهای اعتدالی از بین نرود؛ چه لزومی دارد که امروز افراد فتنه در پست‌های نظام به کار گرفته شوند و نظام را دوباره با تنش و چالش مواجه سازند؟ در حالی که نظام به آرامش نیاز دارد و در سایه آرامش است که می‌توان به مشکلات اقتصادی مردم اندیشید و به دغدغه‌های مردم پاسخ داد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    77 5
    منظور شما چه کسی است؟الان که مملکت داره در آرامش کار می کنه و خیلی خوب داره مدیریت می شه. شما باید نام شخص را بیاوری و بگویی بر اساس چه مدرک و سندی فتنه گر است.
    • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      55 5
      ايشون دلواپس هستند
    • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      9 4
      مشكل شما با اعتدال چيست؟
    • رضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      4 3
      مدرک بالاتر از این که طرفداراشون هشت ماه کف خیابون بودن.فیلماش هستا.
  • مهرداد IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    60 3
    آنموقعی که شعارهای معجزه هزاره سوم پدر این مردم و مملکت را در آورد شما کجا تشزیف داشتید ؟ چرا با شعاهای افراطی ان جماعت قاصر و منحرف که 800 میلیارد دلار سرمایه مملکت به باد رفت شما سکوت کردی ؟ آقای با وجدان
    • رضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      6 16
      اون موقع که فتنه گر ها داشتن مملکتو ساقط می کردن و آمریکایی ها و اسرائیلی ها براشون هورا می کشیدن شنا کجا بودید؟
  • بی نام RU ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    16 2
    بسياري از ما مردم ايران منتقد صحبت هاي اين دلواپس ها هستيم و طبيعتا آن رو همسو با خواسته هاي اكثريت مردم ايران نمي دانيم كه صددرصد درست هم هست، اما ديگه بايد به اين نتيجه برسيم كه شرايط همينه كه هست، اختيارات و قدرت كامل در اختيار اين تفكره و بهتره ما مردم هم زياد درگير اين مسائل نشويم، قرار نيست تغييري نه در سياستهاي خارجي نه در صداوسيما نه خط مشي مجلس نه شوراي شهر و نه در هيچ جاي ديگه انجام بشه، بهتره اعصاب خودمونو خرد نكنيم و با شرايط خودمون رو تطبيق بديم، طبيعتا هركس هم نميتونه و اعصابشو نداره داره مهاجرت ميكنه، اما كساني كه موندند بهتره اعصاب خودشونو خرد نكنن، شرايط همينه كه هست هيچي هم عوض نميشه همينطور هم خواهد ماند اين تفكرات قدرتشان بيش از پيش هم خواهد شد
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    7 5
    از کی ایشان تحلیلگر اوضاع سیاسی و امنیتی شده اند ما خبر نداریم؟
    • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      3 22
      جالب اینجاست وقتی زیبا کلام در مورد هر موضوعی اظهار نظر می کنه همه قربون صدقش میرین.حالا چون حداد عادل مخالف شما فکر می کنه...
  • بی نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    2 33
    ممنون آقای حداد عادل.