آلودگی هوا در یکی از استاندارد ترین شهرهای دنیا برای زندگی، دردسر درست کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای اخیر میزان آلودگی در سنگاپور به صورت چشمگیری افزایش یافته است. تراکم جمعیتی و شهری گسترده، سبب شده است میزان آلودگی هوا در سنگاپور به سطح هشدار برسد.

همین مسئله مقامات سنگاپوری را نگران کرده و به واکنش کشانده است. سازمان ملی محیط زیست سنگاپور به مردم درباره خارج شدن از خانه و انجام فعالیتهای سنگین خارج از خانه هشدار داده است.

 مقامات سنگاپوری اعلام کرده اند میزان آلودگی هوا به سطح هشدار و خطرناک رسیده است. میزان آلودگی هوا به حدی است که مه غلیظی از دور آسمان این شهر را فراگرفته است.

میزان ذرات معلق آلاینده هوا در سنگاپور به بالاتر از یکصد و یازده واحد رسیده است.

این درحالی است که سطح استاندارد و خوب سلامت هوا، ذرات معلق آلاینده بین صفر تا پنجاه واحد است. مسئولان سنگاپوری اعلام کرده اند عامل اصلی آلودگی اخیر هوا در این منطقه، آتش سوزیهای جنگلی است که در جنگلهای سوماترا رخ داده است.

منبع: بی بی سی

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    1 0
    چنان نوشتین "میزان ذرات معلق آلاینده هوا در سنگاپور به بالاتر از یکصد و یازده واحد رسیده است." که اگه کسی ندونه فکر میکنه مثلا توی تهران عمرا آلودگی هوا به این عدد رسیده باشه وقتی ترجمه میکنین سعی کنین یه جورایی متن رو تغییر بدین که با شرایط و واقعیت های کشور ما بخوره. ذرات معلق 150 واحد که هر ماه چند روز توی تهران اتفاق می افته. چیز عجیبی نیست
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    2 1
    چقدر خوب که هوای تهران انقدر تمیزه و سنگاپور کثیف