خبرگزاری رسا نوشت:

 

 غلامعلی حداد عادل،که برای شرکت و سخنرانی در کنگره تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع وارد تبریز شده است، در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضورش در این شهر اظهار داشت: نگاهی به تاریخ نشان می دهد که جایگاه آذربایجان به ویژه تبریز در ترویج فرهنگ تشیع در ایران اسلامی بی‌بدیل بوده است.


نماینده مردم تهران در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر استراتژی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: صحبت از انتخابات مجلس، فعلا زود است اما در مورد وحدت اصولگرایان تلاش‌هایی در جریان است.


رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این‌که سعی می کنیم همه اصول‌گرایان در خطوط کلی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به وحدت رسیده و متحدانه عمل کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم اصولگرایان از تجربه های گذشته عبرت گرفته و با وحدت در انتخابات آینده عمل کنند.


حدادعادل در پاسخ به سؤالی در مورد پیش بینی نتایج انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: بار دیگر تأکید می کنم که فعلا سخن از انتخاباتی که اسفند ماه سال آینده برگزار خواهد شد، خیلی زود است، اما قطعا تلاش‌ها برای وحدت اصولگرایان تا آن زمان ادامه خواهد داشت.

 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =