سایت فوتبال ایران نوشت:

در هفته هاي اخير بارها خبر برکناری منصور ابراهیم زاده بر سر زبان ها افتاده و حالا از علی دایی به عنوان سرمربی آینده پیکان نام می برند.
ابراهیم زاده اما در خصوص اين شايعه می گوید:«فعلا که در پیکان هیچ خبری نیست و همچنان من سرمربی هستم. اين خبر را همین الان از شما می شنوم. اگر قرار بود تغییر و تحول شود بالاخره به گوش خودم هم می رسید.من کاری به این حرف ها ندارم. دیگر برایم عادی شده است. وقتی هنوز مدیران چیزی به من نگفته اند، پس برکناری در کار نیست.»
این مربی در ادامه در مورد شايعه اولتيماتوم مسئولان باشگاه تاکید می کند:« در چند روز گذشته کسی به من اولتیماتوم نداده است.هر زمان شاهد مذاکره رسمی مدیران با مربی آینده شان شدند، آن وقت خبر رفتنم را جدی می گیرم. به جای فکر کردن به این شایعات بی پایه و اساس، وقتم را صرف رفع مشکلات تیم می کنم.»
ابراهمی زاده ادعا می کند که تیمش مشکل فنی ندارد. او مي گويد:« مشکل ما این است که توپ هایمان گل نمی شوند و دروازه مان با بدشانسی باز می شود. من اساسی ترین مشکل پیکان را همین قضیه می دانم.اگر یک بازی پیکان پخش مستقیم شود، به همه ثابت می شود که تیم مان اصلا مشکل فنی ندارد!ما بهترین بازی را انجام می دهیم اما در عوض تیم حریف برنده می شود. اگر مشکل مان فنی بود که تا الان آن را را برطرف کرده بودم و اجازه نمی دادم تیم به این حال و روز دچار شود.»
ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که چرا به بازیکنان شوک وارد نمی کنید تا شاید از این شرایط خلاص شوید می گوید:«حتما منظورتان این است که با رفتنم این شوک را به آنها وارد کنم! آخر در لیگ ما هر تیمی که نیاز به شوک داشته باشد، باید حتما با رفتن سرمربی اش این اتفاق بیفتد. اگر مشکل روحی هم داشتند شک نکنید که در این مدت آن را رفع می کردم. مشکل پیکان فقط بدشانسی است. روحیه مان را نمی بازیم و از شاگردان می خواهم تا دوباره خوب بازی کنند تا شاید این طلسم شکسته شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =