روزنامه خراسان نوشت:

مرد ۲۷ساله اي که پس از مصرف مشروبات الکلي در حال عربده‌کشي در خيابان، جوان دانشجويي را با ضربه چاقو کشته بود، وقتي در محل وقوع جنايت مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت، گفت: من او را به اشتباه کشتم!آن جوان بي گناه بود!

متهم اين پرونده جنايي که صبح روز گذشته به محل وقوع قتل در مشهد،خيابان فتاح ۱۵هدايت شده بود، پس از تفهيم مواد قانوني از سوي قاضي ويژه قتل عمد، مبني بر اين که مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند، گفت: آن روز فردي به نام «ع. ز» که از اهالي محل بود کليد منزلم را گرفت که يک دختر فراري به نام افسانه نيز همراه او بود. من هم مشروب خورده بودم که فهميدم مي خواهد به آن دختر آزار برساند، به همين خاطر ما با هم درگير شديم و در حالت مستي، او شيشه هاي منزلم را شکست و فرار کرد. در اين هنگام که ساعت ۶ بعدازظهر بود من ميله آهني و چاقوي دسته مشکي را برداشتم و در حالي که عربده کشي مي کردم در خيابان به دنبال آن ها مي گشتم که وارد فتاح ۱۵شدم، ديدم تعدادي از مردم جمع شده اند و با هم دعوا مي کنند، من هم که حالت طبيعي نداشتم به سوي آن ها رفتم و با خودم گفتم شايد آن ها به قصد نزاع با من دور هم جمع شده اند، به همين دليل به طرف جواني که در حياط ايستاده بود رفتم و ضربه اي با چاقو به پهلوي چپ او زدم و پس از آن هم ترک يک موتورسيکلت سوار شدم و گريختم. من هيچ کدام از طرفين دعوا را نمي شناختم و دنبال کسي بودم که مرا کتک زده بود. متهم که سوابق چاقوکشي نيز دارد، اضافه کرد: آن جوان (مقتول) بي گناه بود و من او را اشتباهي کشتم. پس از آن هم به منزل رفتم و با تعويض لباس هايم به خانواده ام گفتم يکي را با چاقو زده ام! وي در پاسخ به سوال قاضي سيدجواد حسيني که آلات و ادوات استعمال موادمخدر صنعتي که از منزل شما کشف شد متعلق به کيست؟ گفت: آن ها مال «ع. ز» است.

در ادامه بازسازي صحنه جنايت، «ک» جواني که به اتهام شرکت در نزاع دستگير شده بود نيز در تشريح ماجرا گفت: پرايدم را در کوچه پارک کرده بودم که ديدم دعوا شده است از ترس شکسته شدن شيشه هاي خودرو، بيرون آمدم تا پرايدم را به داخل پارکينگ ببرم. يک خودروي پيکان داخل کوچه خيلي ناجور پارک کرده بود و من نمي توانستم عبور کنم، در همين حال خودروي ديگري هم از مقابل آمد. من روي پل حاشيه کوچه رفتم تا او عبور کند ولي چرخ خودرو داخل جوي آب افتاد. به راننده آن اشاره کردم که از کنار عبور کند ولي او پياده شد و محکم به شيشه کوبيد و گفت راه را سد کرده اي؟ من و او به مشاجره پرداختيم که پدرش ما را جدا کرد که ناگهان اين مرد (متهم) عربده کشان و در حالي که ناسزا مي گفت از مقابل خودروام عبور کرد، من هم که ترسيده بودم فرار کردم.

يکي ديگر از متهمان شرکت در نزاع در ادامه و با کسب اجازه از قاضي حسيني گفت: وقتي ما به خاطر عبور از خيابان با هم مشاجره مي کرديم «م.م» با ميله اي که در يک دست و چاقويي که در دست ديگر داشت و با صداي بلند ناسزا مي گفت به طرف در منزل آمد، جوان ۱۸ساله آن جا ايستاده بود که ناگهان چاقو را در شکم او فرو کرد. وي افزود: ما در حال بردن اثاثيه منزل بوديم که اين حادثه رخ داد و آن جوان بي گناه کشته شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    لطفا فقط اعدام .
    • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      21 2
      متهم سابقه داشته،اگر از همون اول باهاش برخورد شده بود وسرسري باهاش برخورد نشده بود به جاي ريشه يابي ،اعدام شده بود،الان اون جوان بي گناه پيش پدرو مادرش بود،بيچاره پدرو مادر او جوان
  • بی نام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    250 9
    گويا در مشهد اين گانگستر بازيها يك امر عادي است.
    • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      31 10
      نه جانم. همه جا هست منتها مشهدی ها خبرنگاران فعالی داره و خبرانلاین هم هلو از خبرگزاری های مشهد کپی میکنه.
    • امیرحسین IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      14 6
      ببینم منظور شما دقیقا از زیاد بودن این گانگستر بازی ها در مشهد چیه؟؟ مثل اینکه حادثه خیابان مدنی، میدان کاج سعادت آباد، اسید پاشی های مکرر بر روی صورت در جاهای مختلفتهران از یاد بردید...مطمین باشید هیچ جا مثل تهران بقول شما از این گانگستر بازی ها بیشتر نیست..
    • محمد IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      12 20
      فقط باید در جلوی مردم اعدام شود؛سر ریشه کار این است که الان متاسفانه مشروبات الکلی به راحتی در دسترس مردم است و نیروی انتظامی است که باید با راهکاری مناسب از توضیح و تولید این نوشیدنی حرام جلوگیری کند.
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    اعدام
  • دوست IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    بازهم مصرف مشروبات الکلی و بهانه بنی اسرائیلی برای رفع اتهامات و کشتار انسانهای بی گناه خداوند انسان را می شناسد و به همین خاطر مصرف مشروبات الکی را ممنوع کرده ولی انسان حریص همچنان به دنبال لذتهای پوچ مادیست
    • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      31 10
      خوب اگر اینطور باشه باید در اروپا جنگ باشه چه ربطی داره ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    125 5
    شیرتو شیری بوده
  • الی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    14 2
    اعدام لطفا دستگاه قضایی این برخوردهارو شوخی نشمارید ما انسانها ارامش و امنیت میخواهیم این حق ماست
  • امیر JP ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    13 0
    خدایا همه ما را عاقبت به خیر کن ......... آمین
  • ک. A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    40 28
    مگر در ایران نوشیدن مشروبات الکلی آزاد است؟ من سی‌ سال است که در اروپا زندگی‌ می‌کنم بیش از دو یا سه بار آدم مست در اماکن عمومی ندیده‌ام .. بیشتره این اروپایی‌ها میدانند که الکل چه مضراتی دارد اتانول الکل جزو مواد مخدّر ضبط شده است و سمّ برای کبد.. در این سای سال من در اینجا لب به سیگار هم نزدم چه برسد به چیز‌های دیگر .. بعد یک سری از این آقایون از ایران تشریف می‌‌آورند اینجا و اولین کاری که میکنند این است که مشروبات الکلی بنوشند ..
  • ستارخان A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    16 0
    این وسط ، یک مادر ، داغی هیجده ساله دید. آدمی که میدونه اگر این زهرماری را بخوره یا بکشه نمیتونه خودشو کنترل کنه ، غلط میکنه استفاده میکنه.
  • 7 A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 0
    بازم مشهد