عیادت جمعی از نمایندگان ولی فقیه، وزیران و معاونان روحانی و نمایندگان مراجع تقلید از رهبر انقلاب

آیت‌الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌لله خامنه‌ای، آیت‌الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

همچنین تعدادی از از وزیران و معاونان رئیس جمهور، برخی از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی و سیدسعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار امام راحل، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس، و تنی چند از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

همچنین، طی امروز و دیروز، جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نیز با حضور در بیمارستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفتگو کردند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375227

برچسب‌ها