۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

مهر نوشت:

روح‌الله حجازی جدیدترین فیلمش با نام «مرگِ ماهی» را در حالی وارد فاز پیش‌تولید کرده که تاکنون مهناز افشار برای بازی در یکی از نقش‌های 15گانه آن، قرارداد بسته است.

«مرگِ ماهی» عنوان چهارمین اثر سینمایی روح‌الله حجازی در مقام کارگردان است که آن را با فیلمنامه‌ای را با نگارش خودش جلوی دوربین می‌برد. این فیلم هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر و لوکیشن است و تاکنون از میان 15 بازیگری که قرار است در آن ایفای نقش کنند، حضور مهناز افشار قطعی شده است.

مهناز افشار پیش از پروژه «نهنگ عنبر» (سامان مقدم) قراردادش را با «مرگ ماهی» قطعی کرده بود اما از آنجا که فیلم جدید حجازی نیاز به ساخت و ساز لوکیشن در اطراف تهران دارد، بازی او در این فیلم بعد از اتمام پروژه سامان مقدم خواهد بود.

در حال حاضر مذاکرات برای انعقاد قرارداد با سایر بازیگران پروژه در حال انجام است. در این فاصله، محمدرضا گوهری نیز به بخش نویسندگی فیلم اضافه شده و در حال بازخوانی متن برای انجام تغییرات احتمالی است.

نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مرگِ ماهی» برعهده روح‌الله حجازی است که می‌گوید اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد اما «مرگ ماهی» تنها فیلمی است که آرزوی ساختنش را دارد.

تاکنون حضور هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری، سعید ملکان طراح چهره‌پردازی، کیوان مقدم طراح صحنه و لباس ، وحید مقدسی صدابردار و امیرحسین قاسمی طراحی و ترکیب صدا در پشت صحنه «مرگِ ماهی» قطعی شده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =