تسنیم نوشت:

خانواده خبرنگاری که گروه داعش او را سر برید می‌گویند دولت آمریکا به آنها درباره هر گونه تلاش برای آزادی فرزندشان با پرداخت رشوه به گروه‌های گروگان‌گیرنده هشدار داده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی که گروه داعش چند هفته پیش وی را سر برید می‌گویند یک مقام دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا آنها را تهدید کرده در صورت پرداخت هر گونه رشوه به گروه گروگان‌گیرنده جیمز برای آزادی وی دادگاه آنها را به جرم حمایت از تروریسم محکوم خواهد کرد.
شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز از قول مادر و برادر جیمز فولی گزارش داد یک افسر ارتش که عضو شورای امنیت ملی دولت اوباما بوده چندین بار به آنها تذکر داده پرداخت هر گونه پول برای آزادی جیمز به شکایت از آنها در دادگاه منجر می‌شود.
کاخ سفید از اظهار نظر درباره محتوای گفت‌وگوهای مقامات دولت با خانواده فولی امتناع کرده اما تأیید کرده که مقاماتی از کاخ سفید، اف‌بی‌آی، سازمان‌های اطلاعاتی و پنتاگون با آنها تماس برقرار کرده‌اند.
مادر جیمز فولی در گفت‌وگو با ای‌بی‌سی نیوز با بیان اینکه می‌دانسته باید پسرش را نجات دهد می‌گوید: «این مقام آمریکایی سه بار ما را تهدید کرد. ما از حرفهایی که او زد وحشت‌زده شدیم. به ما گفت ما را تحت تعقیب قضایی قرار می‌دهند.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیبیلو IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    7 5
    به ما گفت ما را تحت تعقیب قضایی قرار می‌دهند. ... یعنی ترسیدین تحت تعقیب قرار بگیرین واسه جون بچتون کاری نکردین ؟؟؟؟ چه خانواده دلسوزی واقعا
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    4 0
    مرگ بر داعش