حمل مواد مخدر، متادون، ترامادول و قرص های کدئین دار از سوی زائران عربستان، خط قرمز پلیس

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عملیات بزرگ حج، همراه داشتن هر گونه مواد مخدر و یا قرص های دارای ممنوعیت توسط زائران را خط قرمز پلیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "معصوم بيگي" در بازديد از ميزان آمادگي پليس فرودگاه امام(ره) براي اعزام حجاج به سرزمين نور با اشاره به عمليات گسترده حج تمتع كه هر ساله در زمان فشرده با حجم كار خيلي زياد و حساسيت بالا برگزار مي شود، اظهارداشت: تمامي تمهيدات در حوزه پليس براي هر چه بهتر انجام شدن عمليات حج انديشيده شده است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد به نحو احسن، كرامت زائران را مدنظر قرار داده و با احترام شان و جايگاه آنها را حفظ نماييم، گفت: همچنين تكريم مشايعت كنندگان و مستقبلين نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

اين مقام مسئول، درباره آمار كشفيات مواد مخدر از زائران ايراني در كشور عربستان، گفت: خوشبختانه طي سالهاي اخير، آمار كشف مواد مخدر از زائران ايراني در كشور عربستان صفر بوده که اين نشان از زحمات پليس فرودگاه و تاثير توجه زائران به هشدارها و آموزش هاي ماموران دارد، لازم است فرآيند آگاهسازي و توجه به حجاج با حساسيت كامل انجام شود.

جانشين پليس پيشگيري ناجا بر برگزاري امنيت كامل حجاج و سفر بي خطر آنها، تاکيد كرد و گفت: همچنين براي بازگشت حجاج، برنامه ها و تمهيدات کامل انديشيده و جاي هيچ نگراني نيست و پليس براي انجام اين ماموريت در آمادگي کامل قرار دارد؛ با تلاش مضاعف پليس خدمت به حجاج به نحو احسن انجام خواهد شد.

معصوم بيگي، همراه داشتن هر گونه مواد مخدر و نيز قرص هاي متادون و ترامادول و انواع قرص هاي کدئين دار از سوي زائران را خط قرمز پليس اعلام کرد و افزود: پليس فرودگاه با جديت و قاطعيت با مسافراني كه مواد مخدر همراه دارند، برخورد خواهد كرد، زيرا به همراه داشتن مواد مخدر به لغو سفر آنها منجر خواهد شد، از سوي ديگر مشكلات زيادي را براي زائران در عربستان ايجاد خواهد كرد و به شان و جايگاه نظام جمهوري اسلامي لطمه وارد مي كند.

جانشين پليس پيشگيري ناجا در پايان از مردم خواست حتي الامكان براي بدرقه و استقبال از حجاج كمتر به فرودگاهها بيايند،‌ تا ضمن جلوگيري از ترافيك، پليس بتواند خدمات دهي و ماموريتش را به بهترين نحو انجام دهد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =