نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی می گوید: تکیه بر بحث های هسته ای نباید مشکلات داخلی را از یاد دولت ببرد.

عباس پاپی زاده عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص مهمترین اقدامات دولت در یک ساله اخیر که موجب ایجاد احساس امید در میان مردم شده است گفت: مهمترین اقدام ایجاد کننده رضایت مردم توسط دولت درحوزه بهداشت و درمان است که با اقدامات انجام شده شرایط به سرعت درحال تغییر است و کارهای مثبت و خوبی در حوزه رضایتمندی مردم مواجه شده است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث مذاکرات هسته ای با توجه به حساسیت موضوع ما منتظر هستیم که نتیجه این بحث ها به کجا خواهد رسید زیرا در حال حاضر دولت طبق فرمایش مقام معظم رهبری رعایت کرده و فعلا نمی شود در مورد مذاکرات بحث قطعی را اعلام کنیم.
وی ادامه داد: درحوزه اقتصاد نیز قسمتی از ضعف ها مربوط به عملکرد دولت است و زیرساخت هایی که باید فراهم می شد. دولت برای بهبود فضای اقتصادی برنامه هایی را ارائه داده که تحت عنوان خروج از رکود بدون تورم است که پیشنهاد خوبی محسوب می شود و نشان می دهد که دولت کار کارشناسی در این حوزه انجام داده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که خروج از رکود و حل مشکلات اقتصادی مهمترین اقدامی است که می تواند موجبات رضایت مردم را از کارکردهای دولت فراهم نماید گفت: ما در مجلس این لایحه را چکش کاری خواهیم کرد تا به سرعت اجرایی شود.
پاپی زاده با اشاره به این که شاید در مدت زمان کوتاه یک ساله گذشته نتوان به درستی بر روی اقدامات دولت قضاوت کرد گفت: در کمتر از یک سال گذشته به دلیل تحریم هایی که اتفاق افتاد شرایطی بوجود آمد که نمی شود انتظار داشت که دولت بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
وی ادامه داد: دولت باید به نوعی رضایتمندی عمومی را در حوزه اشتغال ایجاد کند که به نظر می رسد در حال حاضر در این حوزه کارنامه مشخصی ندارد.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نباید در حوزه اقدامات مختلف دولت منفی بافی کرد گفت: مهمترین موضوع این است که دولت در حوزه های کلیدی مانند اشتغال هیچ گونه اقدام قابل قبول و یا مشخصی نداشته است.
وی در خصوص اصلی ترین موضوعی با شرایط فعلی باید مورد توجه دولت و مجلس قرار بگیرد چیست،گفت: اولویت اول در شرایط فعلی بحث اقتصادی و معیشتی مردم و اشتغال جوانان است. عمده مشکلات را با توجه به این سه موضوع می توانیم حل کنیم که هر سه قوه باید به این مسئله توجه کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    28 13
    اینها دارند جوسازی میکنند. هشت سال به درد و رنج مردم بی‌توجهی کردند حالا انتظار دارند در یک سال همه چیز گل و بلبل شود‌ بهترین کاری که دولت می‌توانست برای بیکاری بکند بیرون آوردن کشور از رکود بود که موفق هم شدند.
    • محسن A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
      8 1
      من به آقای روحانی رای داده ام . ولی هنوز عملکرد خاصی درزمینه اشتغال ندیده ام. بنظرم دولت باشهامت بایدجلوی بسیاری از وارداتی که درکارخانجات ایران ظرفیت خالی تولیدی بالقوه وجودداردبگیرد تا هم تولیدداخل بالا رودوهم اشتغال ایجادشودواین قبیل کارخانجات سودده شوندوهمزمان باتسهیل عاجل فضای کسب وکار ونیزتسهیل صادرات زمینه بیشتری برای افزایش تولیدات داخلی واشتغال رافراهم کند.بایدباسرعت انجام شودتا نتایج آن برای ملت ملموس باشد.ازآقای روحانی ممنونم
  • محسن از دزفول A1 ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    متاسفم برات اقاااا......الان همه چی یادتون اومد...اینا نماینده مردم نیستن ..نماینده منافع خودشونن