مهر نوشت:

دو عضو سازمان جوانان هلال احمر در حاشیه المپیاد آماده دانش آموزان این سازمان به علت شنا در دریا و غرق شدگی جانشان را از دست داند.

روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد: متاسفانه روز گذشته در مسابقات المپیاد آماده که با حضور حدود 500 نفر از دانش آموزان سراسر کشور در قالب 32 تیم در حال برگزاری است، چندنفر از دانش آموزان خارج از قالب برنامه مسابقات و علیرغم اعلام مخالفت های مکرر سرپرست تیم اعزامی هلال احمر استان مربوطه، از محدوده اردوگاه محل برگزاری مسابقات خارج شده و در زمان و مکان شنا ممنوع به شنا پرداخته اند که با توجه به شرایط جوی دریا دو نفر از آنان به نام های بهنام شاملو و ابوالفضل روشنایی دچار غرق شدگی شدند.

بلافاصله پس از این اتفاق و اطلاع نجاتگران و امدادگران هلال احمر مستقر در محل، عملیات امداد و احیا آغاز شد و در ادامه نامبردگان در حالیکه عملیات CPR برای آنها ادامه داشته به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل شدند که متاسفانه علیرغم تلاش های صورت گرفته تیم پزشکی یک نفر از آنها به عملیات احیا پاسخ نداده و دارفانی را وداع گفت و نفر دوم نیز پس از عملیات احیا تا صبح امروز تحت مداوای گروه پزشکی بیمارستان قرار گرفت که متاسفانه در نهایت وی نیز فوت کرد.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از اطلاع از حادثه، ریاست سازمان به همراه مدیران ارشد این سازمان جهت بررسی و پیگیری های لازم عازم محل برگزاری مسابقات در انزلی شدند و با حضور در بیمارستان در جریان روند اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    9 5
    ...وای به روزی که بگندد نمک
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    10 5
    طبق معمول خارج از محوطه شنا خطأي خلبان عدم توجه به إخطار خودسر وووووووووووو
  • مقیمی A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    4 4
    شما که عرضه نگهداری جوان مردم را ندارید برای چی اردو می برید ؟؟؟چه آموزشی شما به این دو جوان دادید که از جان خودشان مراقبت کنند در حالیکه اینها می بایست در آینده نجات دهنده جان سایرین باشند ؟؟
  • بی نام FI ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    5 0
    می گویند سالی 500 نفر در دریا غرق می شوند، این آمار نشان می دهد که باید فکری به حال ایمنی سواحل کرد.