امروز و فردا و با آغاز هفته هشتم لیگ برتر، اتفاقات منحصربه فردی در انتظار اهالی فوتبال است، این اتفاقات و بازی ها را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ 7 هفته از لیگ چهاردهم را پشت سر گذاشته ایم که در این فصل، استقلال فعلا مدعی ترین تیم بوده ،تراکتوری و پدیده خود را بالا کشیده اند و سپاهان، فولاد و پرسپولیس به عنوان تیم های درجه یک فوتبال ایران همچنان گرفتار بحران هستند. حالا به ایستگاه هشتم از لیگ رسیده ایم. ایستگاه شلوغی که باید در آن به انتظار اتفاقات منحصر به فرد بنشینیم. همین حالا دو اتفاق بسیار بزرگ رقم خورده، حسین فرکی جانشین زلاتکو کرانچار شد و علی دایی را به شکل و فرمی عجیب از پرسپولیس اخراج کردند. این دو اتفاق، می تواند بخش اعظم اخبار هفته هشتم را تحت تاثیر خود قرار دهد. البته فراموش نکنید استقلال هم باید به مصاف تیم نفت تهران به مربی گری علیرضا منصوریان برود که بی شک نتیجه این بازی برای همه استقلالی ها، چه منقدان قلعه نویی و چه حامیان او بی نهایت مهم است.

پنجشنبه؛ 20 شهریور
**پدیده مشهد - سپاهان:
علیرضا مرزبان سرمربی پدیده، به خوبی سپاهان و سپاهانی ها را می شناسد. تجربه کار در این باشگاه از یک سو و داشتن بازیکنی مثل رضا عنایتی با تجربه بازی در سپاهان از مهم ترین ابزارهای مرزبان برای این دیدار خانگی است. پدیده در 7 بازی گذشته تنها 3 گل دریافت کرده که این موضوع نشان از خط دفاع مستحکم این تیم دارد. سپاهان اما دچار تغییرات بزرگی شده است. حضور حسین فرکی، شخصیت بالایی به طلایی پوشان می دهد و انتظار می رود با این شرایط، سپاهان یکبار دیگر به لیگ و عرصه برتری طلبی برگردد. هواداران مشهدی هم حتما این بازی را از نزدیک می بینند و البته رفتارهای مرزبان و سر به سر گذاشتن او با تماشاگران مشهدی هم یکی از آیتم های برنامه 90 دوشنبه هفته آینده خواهد بود.
**نفت تهران - استقلال: همین که علیرضا منصوریان قرار است مقابل استقلالی ها بایستد، خودش یک حاشیه بسیار بزرگ است. کاپیتان فراموش نشدنی آبی ها و یکی از بهترین های نسل طلایی فوتبال ایران می خواهد با جوانانش از حیثیت مربیان آتیه دار دفاع کند. علی منصور تا به حال هم با نفت نتایج بدی کسب نکرده اما در صورت برد مقابل استقلال، تیمش شخصیت جدیدی پیدا می کند. استقلال با امیر قلعه نویی نیز راه قهرمانی را در پیش گرفته و هرگز نمی خواهد این روند را از دست بدهد. هر دو طرف استقلالی هستند و بازی هم قرار است در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، تماشای این دیدار را در برنامه امروزتان بگذارید.
**فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبریز: نبرد فولادی ها، تقابل دو تیم با تفکرات جذاب است. آبی پوشان تبریزی اگر چه در امتیازگیری و گلزنی در این فصل ضعف عجیبی داشتند ولی مهدی تارتار هرگز اجازه نداد تیمش به لاک تدافعی فرو برود. از سوی دیگر، شناخت مان از دراگان اسکوچیچ، یک مربی شجاع است که راز کار کردن با بازیکنان جوان را به خوبی می داند. تارتار و اسکوچیچ در هوای گرم اهواز باید آخرین دیدار امروز را برگزار کنند.

جمعه 21 شهریور
**ملوان بندرانزلی - سایپا کرج:
بازی این هفته در بندر، بیشتر به مبارزه دو مربی پابه سن گذاشته است، یکی مثل نصرت ایراندوست با سال ها تجربه اندوزی و حفظ اسلوب های فوتبال کلاسیک و دیگری مثل مجید جلالی که عاشق فوتبال مدرن است. ملوانان با این حال از ایجاد تغییرات این فصل هیچ رضایتی ندارند و بارها علیه سرمربی تیم شان شعار سرداده اند ولی مجید جلالی با نارنجی پوشان در اوچ آرامش به راهی فکر می کند که خودش ساخته و باید آن را ادامه دهد.
**ذوب آهن - پیکان: همسایه های جدولی. آنها در اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. ذوب آهن همچنان در حسرت کسب یک پیروزی است و پیکان که با برد هفته قبل برابر فولاد خوزستان، شرایط خوبی پیدا کرده دلش نمی خواهد به بحران برگردد. گل محمدی و ابراهیم زاده را می توان در لیست مربیان خوش فکر قرار داد ولی برای کسب موفقیت، فاکتورهای دیگری هم لازم است.
**صبای قم- استقلال صنعتی خوزستان: این دو تیم نیز به اندازه کافی در این فصل خوب ظاهر نشده اند. صمد مرفاوی از سه بازی گذشته اش با صبا دو شکست و یک تساوی دارد و عبدالله ویسی نیز تحت فشار انتقادات شدید قرار گرفته است. پیش بینی اولیه برای این دیدار، تساوی است ولی اگر بازی مساوی شود، امتیازاتش نه دردی از صبا دوا خواهد کرد و نه برای ویسی خوشبختی به همراه دارد.
**تراکتورسازی تبریز- راه آهن: اگر رسول خطیبی می خواهد ثابت کند تراکتورسازی یک مدعی کسب عنوان قهرمانی است، باید از این بازی هم امتیاز بگیرد. این مربی جوان می داند کسب برد در خانه چقدر ارزشمند و مهم است اما او این بار در تقابل با حمید استیلی است. مربی که راه امتیاز گرفتن حتی خارج از خانه را هم بلد است و قبلا هم توانسته تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند. ممکن است برد مقابل پرسپولیس، شیرینی آشتی کنان تماشاگران پرشور تبریزی با تراکتورسازی شود و حضور پرتعداد آنها در استادیوم، هیجان را دوباره به لیگ برگرداند.
**پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان: قبل از اینکه پرسپولیس به مصاف نفت برود، انگار مسئولان این باشگاه یک گالن بنزین بر روی خود ریخته و پرسپولیس را به آتش کشیده اند! آنها در عرض 3 یا 4 ساعتtعلی دایی را اخراج کردند بعد به سراغ علیرضا رحیمی رفتند تا میز مدیرعاملی را از او بگیرند و این یعنی پرسپولیس به فاصله دو روز مانده تا تقابل با نفت مسجدسلیمان به بحران بزرگی فرو رفت. نفت اصلا اوضاع خوبی در جدول ندارد، قرعه آنها در آغاز لیگ بسیار سخت بود و تقریبا با همه مدعیان قهرمانی تا اینجای کار مصاف داده اند اما شاید اگر پنالتی هفته قبل میلاد زنیدپور مقابل استقلال به گل بدل می شد، نفتی ها با شرایط روحی بسیار خوبی به تهران می آمدند تا با پرسپولیس بازی کنند. این دیدار هم می تواند پر از حاشیه باشد؛ حاشیه هایی از روی سکو. مطمئن باشید عدم حضور دایی برای پرسپولیسی ها در روز جمعه بی خبر نخواهد بود.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =