مهر نوشت:

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به نامه‌ای که برای علی فتح‌الله‌زاده ارسال کرده است گفت: بررسی‌هایی که ما در باشگاه استقلال انجام داده‌ایم با مبالغی که مدیران قبلی اعلام می‌کنند مغایر است. به همین خاطر از آقای فتح‌الله‌زاده خواسته‌ایم تا به باشگاه بیایند و ابهاماتی که در مورد مسائل مالی مطرح می شود را برطرف کنند.
بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال و در جمع خبرنگاران درباره نامه‌ای که به علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین این باشگاه نوشته است اظهار کرد: سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و سایر ارگانها نامه‌های متعددی به ما نوشتند. اگر شما یک منزل بخرید آیا آن را تحویل می گیرید یا خیر؟ وقتی ما به باشگاه استقلال آمدیم هیچ چیزی تحویل نگرفتیم.
وی افزود: ابهامات در باشگاه استقلال هنوز مشخص نیست که علی فتح الله و رئیس حسابداری باشگاه در زمان مدیریت وی باید جوابگو باشند. قرار شد آنها فردا به دفتر من بیایند تا ابهامات را رفع کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: کادر مالی و حسابداری ما الان درباره مسائل مالی یک چیز می گویند و علی فتح الله زاده یک چیز دیگر. بهتر است آنها بیایند تا وضع باشگاه روشن شود. حالا شاید من خودم یک روز از استقلال رفتم ولی باید جوابگو باشم که چه چیزی را تحویل گرفته ام و چقدر بدهی پرداخت کرده ام.
وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده باید بیاید و وضعیت را روشن کند چرا که جز او کسی نمی‌تواند جواب بدهد. ما در کمال احترام به وی نامه زدیم و همان چیزی که وزارت اقتصاد و دارایی و سایر ارگانها از ما خواسته بودند به آنها منعکس کردیم.
افشارزاده خاطرنشان کرد: البته من هیچ وقت به افرادی که زحمت کشیده اند بی حرمتی نمی کنم. از سال 59 که مدیریت ورزش اصفهان را در اختیار گرفتم تا همین الان هرجا رفتم سعی کردم مشکلاتی را که از دوره های قبل باقی مانده بود حل کنم. ما باید به این موضوع عمل کنیم چون پس فردا (دوره های بعدی) ما هم باید جوابگو باشیم.
وی درباره دلیل حضور آتیلا حجازی در باشگاه استقلال گفت: حجازی مبلغی حدود 10 تا 19 میلیون تومان از باشگاه طلبکار است، به او گفتم که در اولین فرصت پولش را پرداخت می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره اینکه حدود 5-6 میلیارد تومان از هزینه باشگاه مربوط به مطالبات قبلی استقلال است، خاطرنشان کرد: خیر، باید بگویم حدود 8-9 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم که این مربوط به گذشته و حال است. ما متعهدیم که مطالبات گذشته را هم پرداخت کنیم ولی خواهش می کنم یک مقدار به من فرصت بدهیم چرا که ما از سال87 به این طرف بدهی داریم.
وی افزود: ضمن اینکه نامه مرفاوی (سرمربی پیشین استقلال) و چندین نفر دیگر با امضای یک وکیل به باشگاه آمده است. اگر خود شما هم بودیم قطعا شرایط برایتان سخت بود ولی من تا به حال کوچکترین چیزی را مطرح نکردم و سعی می‌کنم به نحو مطلوب کارم را انجام بدهم. اول از هم حرمت باشگاه را نگه می دارم و سپس حرمت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پیشین را حفظ می کنم.
افشارزاده در ادامه یادآور شد: من الان از سال 5-6 صبح در باشگاه هستم و تا زمانی که کار داشته باشم در باشگاه می‌مانم چرا که وظیفه دارم کارم را پیش ببرم چرا که من در پستی که کار می کنم ذوب می‌شوم.
وی همچنین درباره مطالعات بازیکنان پیشین استقلال از جمله هادی شکوری، میلاد میداوودی، وحید طالب لو و ... گفت: همه به گرفتن مطالبات خود امیدوار باشند. ما متعهد هستیم که تمام بدهی ها را بدهیم البته شاید بعضی از قردادها را تعدیل کنیم. قطعا اگر وضع مان خوب شود پول همه را می دهیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور میرشاد ماجدی سرپرست استقلال به عنوان مدیر تیم‌های ملی و جدایی وی از استقلال گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. ماجدی الان بهترین همکار من است و باشگاه استقلال هم به وی متعهد می باشد. ماجدی یکی از فعالترین، همکاران و مشاوران من بوده و بیخود می کند پیشنهاد فدراسیون را قبول کند. (با خنده)
وی همچنین درباره اینکه گفته بود پرویز مظلومی با غلامحسین مظلومی قهر بوده است با خنده گفت: من چنین حرفی نزده ام. این خبرنگاران هستند که کارشان خراب است! ما خودمان این دو را با هم آشتی دادیم. من به شوخی یک چیزی گفتم و خبرنگاران هم یک برداشتی کردند.
افشارزاده در خصوص نحوه مدیریت خود در این باشگاه گفت: خودم روحیه‌ام اینگونه است که کارها را با مشورت انجام داده و فضای خانوادگی ایجاد کنیم. من خودم زمان زیادی می‌گذارم تا آسوده کار کنیم از سال 1982 تا به امروز تیم های زیادی را به خارج از کشور برده ام و تجربیات زیادی را کسب کرده ام. یک مدیر باید اول خودش را بشناسد و دیگران هم او را بشناسند که این موضوع در باشگاه استقلال صدق می کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =