ایسنا نوشت:

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد که مدیریت انحصارطلبانه در شورای شهر تهران راه به جایی نخواهد برد.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تببین مطالب عنوان شده در نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با بیان این‌که نشست فوق‌العاده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضوری اکثریت اعضا برگزار شد، افزود: در این جلسه پس از تبادل اخبار، موضوع تغییر ترکیب هیات رییسه شورای شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر این‌که اعضای حاضر در این جلسه بر چهار محور اساسی تاکید کردند در تببین این چهار محور یادآورشد: اولا، برخلاف تحلیل‌های برخی مطبوعات و سایت‌های خبری اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران (به جز یک نفر) هیچ ریزش نیرو نداشته‌اند. البته آقای مسجدجامعی نیز به دلیل فرهیختگی شخصیت خویش هرگز نخواسته‌اند با لابی‌گری و برخوردهای غیراخلاقی حتما به کرسی ریاست شورا دست یابند. ثانیا، ناگفته پیداست که آرای غیرسیاسی اعضای ورزشکار عضو شورای شهر تهران را نباید به حساب جناح‌بندی‌های معمول سیاسی گذاشت و آن را شکست اصلاح‌طلبان تلقی نمود. هرچند ممکن است رای سال آینده همین دوستان به گونه‌ای باشد که همانند سال اول اصلاح‌طلبان در ترکیب هیات رییسه قرار بگیرند.

کواکبیان اضافه کرد: ثالثا، ترکیب آرا نشان می‌دهد هیچ‌یک از دو جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا حائز اکثریت مطلق نیست و اساسا با وحدت و همکاری هر دو جریان باید مشکلات مردم مرتفع شود، نه آن‌که شورای شهر محل دعوا و تنازع جریان‌های سیاسی گردد. البته هیچ‌یک از اعضا نیز نباید از پیگیری‌ مشکلات و مطالبات مردم غفلت ورزند. رابعاً: عدم حضور هیچ‌یک از اعضای اصلاح طلب عضو شورای شهر تهران در ترکیب هیات رییسه برخلاف روحیه همکاری و وحدت دو جریان اصلی شورا است و بدون شک مدیریت انحصارطلبانه در شورای شهر تهران راه به جایی نخواهد برد و لذا ای کاش نتیجه آرا به گونه‌ای رقم می‌خورد که حداقل یکی دو کرسی هیات رئییسه این شورا در اختیار اصلاح‌طلبان قرار می‌گرفت تا ادعای وحدت و هماهنگی میان دو جریان شورا برای خدمت به مردم و حل ده‌ها گرفتاری و مشکل زیست محیطی، ترافیکی،‌ خدمات و مدیریت شهری و ... در مسیر برطرف شدن قرار گیرد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان با شکرگزاری به درگاه خداوند منان و ابراز خرسندی از عمل جراحی موفقیت‌آمیز رهبر معظم انقلاب گفت: ما همگی همچون ملت سرافراز ایران برای طول عمر و سلامت کامل ایشان دعا می‌کنیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =