مدافع ارمنستانی استقلال می گوید در اردوی کشورش بازی استقلال را دنبال کرده و از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هرایر مگویان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص حضورش در تیم ملی ارمنستان و انجام دو بازی با پیراهن این تیم گفت: در دو روز فیفا دو بازی داشتیم که یکی از آنها دوستانه بود و دیگری یک بازی رسمی. بسیار خوشحالم که جایگاه خودم در تیم ملی کشورم را حفظ کردم و توانستم در این بازی ها به میدان بروم.
مدافع ملی پوش استقلال درباره شرایط بازی با دانمارک بیان کرد: با دانمارک بازی سختی داشتیم. ما اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و تا دقایق پایانی از این تیم جلو بودیم اما در دقایق آخر با دریافت دو گل بازی که در آن برنده بودیم را باختیم. ما در سطح بالایی بازی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در دقایق پایانی تمام برنامه هایمان از بین رفت.
وی ادامه داد: خیلی حیف شد که نتوانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را نگه داریم. امیدوارم در بازی های بعدی حسرت این امتیاز از دست رفته را نخوریم.
او در مورد شانس حضور تیمش در یورو 2016 فرانسه اظهار کرد: ما گروه بسیار سختی داریم و تیمهای مدعی در این گروه زیاد است. البته با شکست پرتغال این گروه بسیار پیچیده شد اما ما به صعود امیدوار تر شدیم. این دوره تیم های بیشتری از هر گروه صعود می کنند و ما می خواهیم به فرانسه برویم.
مگویان که در اردوی ارمنستان نیز نتایج و بازی استقلال را دنبال کرده بود در باره این بازی عنوان کرد: استقلال بازی خوبی برابر حریفش انجام داد و توانست یک بازی سخت خارج از خانه را پیروز شود. دوست داشتم در ایران می بودم و به تیم کمک می کردم اما از اینکه توانستیم این بازی را ببریم بسیار خوشحال شدم. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم به استقلال کمک کنم تا نتایج خوبی بگیرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =