ایسنا نوشت:

مخاطبان شبکه خبری العالم در شبکه‌های اجتماعی، با استقبال از نظرسنجی این شبکه درباره سخنان محمد جواد ظریف که گفته بود "آمریکا در مبارزه با داعش جدی نیست"، موافقت خود را با مواضع وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند.

95 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی تأکید کردند که با سخنان ظریف موافق هستند.

2600 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی هم دیدگاه‌های جالبی را درباره سخنان وزیر خارجه بیان کرده اند و بیشتر آنان تأکید داشتند که داعش ساخته و پرداخته آمریکاست.

یکی از مخاطبان به نام غسان محمد گفت: سخنان آقای ظریف واقعیت دارد؛ زیرا آمریکا به دنبال کنترل تحرکات داعش در محدوده‌ای است که برای این گروه ترسیم شده و قصد نابودی این گروه را ندارد.

حیدر المحمد هم گفت: بله، هزار بار این سخن را تأیید می کنم؛ زیرا آمریکا دشمن ملت‌های مظلوم است و در جنگ با داعش جدیت ندارد؛ به این دلیل که خودش داعش را به وجود آورده است.

خالد السلطانی الموسوی هم گفت: آیا شیطان با شیطان می‌جنگد؟!

مخاطب دیگری به نام عماد ملحم گفت: اطمینانی به آمریکا نیست، این کشور فقط به دنبال منافع خودش است و اگر منافع ایجاب کند همه هم پیمانانش را هم قربانی می کند.

غسان قسیس هم نوشت: بله درست است. زیرا داعش و دشمن صهیونیستی از یک منشأ هستند.

مهدی ابوعصام هم گفت: آمریکا به دنبال آن است که از داعش در رسانه‌های خود غول بسازد و بگوید که به دنبال همکاری با چند کشور برای مقابله با داعش است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادعبدالجواد GB ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    خودامريكادر سوريه به داعش اسلحه وماشين ميدهد
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    اینها همش چرته. همه ما می دانیم که اگر امریکا در معادلات بین المللی نباشد عدم حضورش خلائ قدرتی ایجاد خواهد کرد که فقط به نفع گروه های منظر در سایه است. دنیا را جنگ برمی دارد.
    • بی نام KR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
      1 1
      اين كه بگيم آمريكا در به وجود آوردن اين گروه‌ها تاثير گذاشته درست است. اينكه بگوييم سازمان ملل براي منافع كشورهاي محدودي ارزش بيشتري دارد كاملا درست است و بعيد است كسي نياز به دليل داشته باشد، اما، اين را بدانيم كه جهان بعد از جنگ جهاني دوم كه نظام ديگري در آن حكم فرما بود و پس از آن پس از فروپاشي شوروي، به مراتب جهان امن‌تر و همراه با آزادي بيشتري بوده. اگر به تاريخ اروپا پيش از جنگ جهاني نگاه كنيد، اگر به دوران كشورهاي مختلف پيش از جنگ جهاني نگاه كنيد متوجه مي شويد. به همين ترتيب براي مقايسه آمريكا و روس بهتر است به آلمان شرقي و غربي يا كره شمالي و جنوبي، يا به طور كل اروپاي شرقي و غربي نگاه كنيد.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    22 6
    کدام کشور را میشناسید که بر اساس منافع اش عمل نکند . اگر بقیه هم قدرت آمریکا را داشتند همین کار را میکردند . بلکه هم بیشتر
  • منتقد دلسوز A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    شمایی که منفی میدی، تو رو خدا یکم فکر کن، یکم منطقی باش، بشین با خودت فکر کن. چند تا کتاب بخون، اخبار رو از بی بی سی و امثالش پیگیری نکن نمیگم پیگیری نکن میگم خودت برو دنبال صحت خبر، به اراجیف شبکه های وابسته به آمریکا و انگلیس گوش نکن... معلومه که آمریکا و مخصوصأ صهیونیست های کودک کش مسؤول خونهای ریخته شده توسط داعش هستند، اصلأ ریشه تمام جنگها و اختلاف افکنی ها همین صهیونیست ها و آمریکاییها هستند. خدا لعنتشون کنه مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا اللهم عجل لولیک الفرج