دروازه بان جدید استقلال می گوید انگیزه های زیادی را با خود به این تیم آورده تا بهترین گلر آبی ها در 15 سال گذشته شود.

کاوه علی اسماعیلی:محسن فروزان گلر جدید استقلال توانست با مهار پنالتی مقابل نفت مسجدسلیمان، پایه گذار پیروزی تیمش برابر یک تیم بسیار باانگیزه شود. در همین ارتباط با این گلر جوان برای دقایقی صحبت کردیم که می خوانید:

بازی با نفت نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم چطور بود؟
برای اولین بار بود که در این فصل مقابل یک تیم خوب، تحت فشار قرار گرفتیم. انصافا نفت تیم خوبی بود که هم در داخل زمین و هم بیرون از میدان توسط تماشاگرانش، ما را تحت تاثیر قرار داد ولی به لطف خدا و تلاش بازیکنان، توانستیم با حساب 2 بر صفر از زمین خارج شویم.
نظرت در مورد تماشاگران این تیم چیست؟
من درود می فرستم به آنها چون واقعا تماشاگران خوبی بودند و به این هفته از بازی ها، هیجان دادند.
یک پنالتی حساس هم گرفتی. فکرش را می کردی میلاد زنیدپور را در آن صحنه مغلوب کنی؟
قبل از هرچیز بگویم که من گلری پنالتی گیر هستم. فصل های قبل هم پنالتی می گرفتم و واقعا این کار را دوست دارم. اما در آن صحنه، اتفاقی افتاد که لذتبخش ترین لحظات زندگیم را تجربه کردم. از خدا خواستم توپ جایی برود که می خواهم دایو ببندم و شیرجه بروم. خدا را شکر که همین اتفاق هم افتاد و موفق شدم توپ را مهار کنم. اگر آن پنالتی گل می شد، ممکن بود بازی را ببازیم چون نفت فشار وحشتناکی روی دروازه مان داشت.
در این هفته ها، تغییرات زیادی در خط دفاع استقلال شاهد بودیم. این موضوع کیفیت کار تدافعی تیم را پایین نمی آورد؟
همه جابجایی ها به خاطر کمبود بازیکن بود. دو مدافع میانی مان مصدوم هستند، امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده. از سوی دیگر مکویان هم به ارمنستان رفته بود و حتی خرسندنیا مجبور شد از پست تخصصی اش یعنی هافبک تدافعی به قلب دفاع بیاید. حالا هم که هاشم بیک زاده به این نقطه از زمین اضافه شده است. با این حال عملکردمان قابل دفاع بوده و باید همین روند را ادامه دهیم.
در سه بازی گذشته هم گلی دریافت نکردی. فکر می کنی بتوانی این روند را ادامه دهی؟
بله از این موضوع بسیار خوشحالم. البته می توانستم در کل لیگ عملکرد بهتری هم داشته باشد، باید سعی کنم هر روز بهتر شوم.
به نظر خودت، جای خالی مهدی رحمتی را پر کرده ای؟
وقتی به استقلال آمدم، یک هدف بزرگ داشتم که گلر اول این تیم شوم. حالا هم می خواهم روند کاری ام را ادامه دهم و کاری کنم که دیگر هواداران هیچ دغدغه ای از دروازه تیم نداشته باشند. من یک استقلالی 10 آتشه هستم و قرار بود 4 سال قبل به این تیم بیایم اما مسائلی به وجود آمد که این اتفاق رخ نداد. حالا که قسمت شده پیراهن استقلال را بپوشم، طوری بازی خواهم کرد که بهترین دروازه بان 10، 15 سال گذشته استقلالی ها شوم. البته چنین مساله ای بدون حمایت هواداران و تشویق دوستانم رقم نمی خورد.
این هفته هم با نفت تهران بازی دارید. به نظرت چه نتیجه ای رقم می خورد؟
ما فقط باید به ادامه صدرنشینی مان فکر کنیم. نباید حتی یک لحظه تمرکزمان را از دست بدهیم. سه امتیاز را از نفت تهران هم می گیریم و باز هم پیش می رویم. البته نفت تیم خوبی است اما استقلال از همه تیم های لیگ بهتر است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =