نسیم آنلاین نوشت:

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اضافه خدمت به دلیل غیبت نیز در انتظار این افراد است، گفت: تا آخر پیگیر این پرونده هستیم و با همه خاطیان برخورد خواهد شد

سردار موسی کمالی با بیان اینکه انتشار اسامی بازیکنانی که کارت معافیتشان ابطال شده بر عهده فدراسیون است، گفت: روز گذشته ستاد کل، نظام وظیفه را موظف کرد، اولین اطلاعیه در این رابطه را منتشر کند و بزودی اطلاعیه های بعدی نیز منتشر خواهد شد.

او گفت: بازیکنانی که کارت معافیتشان ابطال شده هم مرتکب جرم به دلیل ارائه اسناد نادرست هستند و هم به دلیل غیبت، اضافه خدمت به آنها تعلق می‌گیرد. میزان اضافه خدمت به ازای هر سه ماه غیبت، سه ماه اضافه خدمت و بیش از سه ماه، شش ماه اضافه خدمت است.

جانشین اداره انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچ نامی از اسامی این بازیکنان از جانب نیروهای مسلح اعلام نمی شود و این موضوع برعهده فدراسیون است.

او در پایان گفت: در رابطه با پرونده این بازیکنان با همه خاطیان چه این افراد نظامی باشند یا رئیس فدراسیون و مدیر عامل و بازیکن و .... برخورد خواهد شد. و تا آخر پیگیر این پرونده خواهیم بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    26 16
    باید با لنگ برخورد بشه، گل اخرین قهرمانی ناپاک لنگ با گلزنی سپهر حیدری بوده و ماهینی هم این فصل و فصل قبل برای لنگ بازی کرده
    • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      10 0
      جدا از آبی و قرمز...دارم به این فکر میکنم که اگه یکی از ماها کارت معافیت جعلی داشت چه بلایی سرش میومد/میاوردن... بماند که "روی کاغذ" نهایت تنبیه این عزیزان بازی در تیم های نظامی لیگ 1 هست اونم چون مهلت ثبت قرارداد لیگ برتر گذشته
  • بی نام FI ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    22 11
    خدا قوت سردار.ایشالا که درگیر لابی نشی و اینکارو با قدرت انجام بدی
  • بی نام A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    8 0
    من هنوز متوجه نشدم چرا یک نفر یک روز عینک داره و یک روز دیگه خیلی قشنگ دروازه و توپ رو میبینه
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 25
    سردار را دقيقاً مي شناسم انساني خالص وپاك مي باشد واقعاً خدا حفظش كند اينگونه افراد انگشت شمارند در جامعه .
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    10 0
    اونی که کارت داده باید محاکمه بشه داداش جون
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    12 0
    کارت جعلی غیبت و فرار از خدمت زندان و اضافه خدمت داره تازه طرف امریه هم نمیتونه بگیره... دوتا برادرهای من با مدرک فوق لیسانس نقطه صفر مرزی خدمت کردند خودهم دوسال تو عسلویه سرباز بودم... آیا این عدالته یک نفره دیپلمه ده سال از خدمت سربازی فرار کرده باشه حالا هم با قرارداد میلیاردی بره یک تیم به اصطلاح نظامی؟؟؟؟