تسنیم نوشت:

شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل دومین خبرنگار آمریکایی توسط عناصر تروریستی داعش، این اقدام را "بزدلانه" خواند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای قتل "استیون ساتلوف"، خبرنگار آمریکایی توسط عناصر تروریستی داعش را محکوم کرد.
شورای امنیت ضمن محکوم کردن دومین خبرنگاری آمریکایی که هفته گذشته توسط داعش به قتل رسیده است، بر ضرورت نابودی این گروه تروریستی تاکید کرد.
شورای امنیت سازمان ملل همچنین این اقدام داعش را "بزدلانه" خواند.
باراک اوباما در واکنش به انتشار ویدئوی سر بریدن استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی‌ به دست گروه «داعش» گفت: این کارها‌ باعث ترسیدن آمریکا نخواهد شد.
اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پس از آن است که مقام‌های این کشور، درستی ویدئوی منتشره از سوی گروه داعش در روز سه‌شنبه را تأیید کردند. در این ویدئو نشان داده می‌شود که یکی از اعضای این گروه، سر استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی‌ را از بدنش جدا می‌کند. ماه گذشته نیز گروه داعش به همین شیوه، جیمز فولی دیگر خبرنگار آمریکایی را به قتل رساند.
روز چهارشنبه گذشته باراک اوباما گفت: آمریکا «این جنایت وحشتناک علیه این دو جوان» را فراموش نخواهد کرد. وی افزود: «هر چه را که این قاتلان فکر می‌کنند با کشتن آمریکاییان بی‌گناهی چون استیون کسب می‌کنند، در واقع برایشان شکست است، شکست خورده‌اند زیرا مانند مردم سراسر جهان، آمریکاییان از بربریت آن‌ها منزجرند. ما مرعوب نخواهیم شد، اعمال هولناک آن‌ها، ما را به عنوان یک کشور، تنها متحد می‌کند و عزممان را برای نبرد با این تروریست‌ها مصمم‌تر».

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    1 0
    حالا اگر خبرنگار سودانی بود اصن خبرش رو هم نمی شنیدن چه برسه بخوان بهش واکنش نشون بدند.