ایسنا نوشت:

آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم سخنرانی عمومی رییس جمهور در صحن جامع رضوی با تبریک میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: تشرف افتخارآمیز رئیس جمهور محبوب و فرزانه، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی را به آستان بوسی حضرت ثامن الحجج (ع) خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی با بیان این‌که امیدوارم در این ایام پرفضیلت و در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات محترم دولت به آستان مقدس امام هشتم(ع) از رأفت تامه و کامله علی ابن موسی الرضا(ع) برخوردار باشند، تصریح کرد: امید است توفیقات این دولت کریمه تحت مدیریت داهیانه و ارزشمند رئیس جمهور در جهت تعالی و پیشرفت اهداف مقدسه انقلاب مقدس اسلامی در پرتو منویات حکیمانه مقام معظم رهبری با توفیقات کامل حاصل شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدواریم دولت یازدهم و مدیریت آن به عنوان پردرخشش‌ترین دوران‌های مدیریت این نظام خاطره‌اش در ذائقه این ملت برای نسل‌های آینده باقی بماند.

وی با بیان این‌که امیدواریم با توجهات خاص و در پرتو مدیریت‌های حساب شده کارگزاران این دولت، این سرزمین شخصیت قدسی‌اش توسعه پیدا کند، افزود: امیدواریم با اجرای مدیریت‌های شهری و استانی در سایه رهنمودهای رئیس جمهور محترم بر قدسیت این استان و معنویت آن افزوده شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ساخت و ساز مبتنی بر موقعیت حرم قدسی اما رضا باید هر چه زودتر به وضعیت مطلوب خود برسد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    31 13
    پس شهردار مشهد چکاره اند شهردار مشهد از مردم پول میگیره خب خرج اطراف حرم کنند ضمنا اونجا خرابه نیست
    • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      6 2
      لطفا با یه کم اطلاع و شناخت حرفاتون رو بگید. حرم مطهر گوشه ای از مشهد هست که اتفاقا بافت جمعیتیش مدتهاست دیگه بیشتر اقامتی هست تا مسکونی و بیشتر محل رفت ومد گردشگران وزائران شده. بنابراین پول و عوارضی که شهرداری از مردم مشهد میگیره باید برای مردم مشهد خرج بشه و نه یک منطقه. از اونور هم اگه بنا باشه هزینه خدمات شهری ازحمل ونقل و رفت و روب گرفته تا اقامت و ... رو که شهرداری مشهد به زائرین ارائه میده رو از زائر آقا بگیره که دیگه باز سروصداها میکنید ولی متاسفانه مدتهاست همین پول از بودجه مردم مشهد داره پرداخت میشه و باری بر سرانه عمرانی، شهری و ... مشهد هست. نکته دیگه هم اینکه قیمت زمین در اطراف حرم اینقدر بالاست که تحصیل اراضی براحتی امکانپذیر نیس ولی برای راحتی و آسایش زائر این کار لازمه
  • الف A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    33 14
    با توجه به ثروت و درامد حرم بازهم نگاهشان به دولت است؟؟؟
    • ب A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      8 8
      اولا کدوم درامد حرم؟ مجموعه حرم که فقط هزینه میکنه برای گردشگران و زوار و اگه چشم شما رو همون پولی که در ضریح میریزن و درآمدهای ظاهری گرفته بدونید که چندبرابر همون فقط برای سرویس و خدمات دهی تو حرم هزینه میشه. و ثانیااگر منظورتون موقوفات هست که مثلا یک خانمی 200 سال پیش وقف کرده جواهراتش رو یا زمین ها و باغ ها و از این دست که خب امکان خرج کرد در جایی به جز هدفی که وقف شده نداره و اون هم خرج زائرن میشه ثالثا محدوده اطراف حرم مطهر که بافت فرسوده مشهد هست طبق قانون و مشابه همه شهرها باید بامشارکت شهرداری و دولت نوسازی و پایدارسازی بشه که در این میان در مشهد شهرداری و حتی آستان قدس خیلی بیشتر از سهم شون رو هم گذاشتن و هزینه کردن ولی دولت هنوز سهم خودش رو پرداخت نکرده و صدهامیلیارد تومان بدهکاره.
    • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      6 1
      سطحی نظر نده آقای الف. اطراف حرم جزو شهر هست و نه محدوده داخل حرم که آستان قدس هزینه بکنه. داخل حرم رو که دست شون هست که ساختن و میسازن. ولی مردم مشهد خودشون انتقادها دارن به آستان قدس که چرا در بقیه بخش ها مشارکت نمیکنن ولی خب اون ها هم اولا درامد قابل هزینه ش محدوده و ثانیا معذوریت دارن در نوع خرج کرد. به هر حال فارغ از این تشکیلات، دولت ها که تا اینجا رسما اصلا نتونستن نقش شون رو در مشهد ایفا بکنن و کمکی برای اشتغال، عمران، اعتبارات فرهنگی و ...به این کلانشهر سه ونیم میلیون نفری و حداقل همتراز با بقیه شهرها بکنن. به اینها اضافه کنید سالانه 28 میلیون گردشگر و زائر داخلی وخارجی.
  • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    12 8
    مگر آستان قدس زضوی پول ندارد برادر
  • بدون سانسور A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    5 1
    آقایان بی نام و الف کاشکی با اطلاعات کامنت بزارین و الکی جبهه نگیرین . اطراف حرم مطهر با خرابی های سالهای اخیر واقعا تبدیل به خرابه هایی شده که پر است از افراد معتاد و سود جو و حتی امنیت برقرار کردن تو این خرابه ها کار مشکلی هست و متاسفانه شهرداری با بودجه اندک نمیتونه خانه ها و زمینهای میلیاردی اونجا رو در مدت کوتاه بخره و بازسازی کنه با توجه به کمک نکردن آستان قدس و تنها بودن شهرداری واقعا دولت باید به این موضوع نگاه ویژه های داشته باشه
  • محمد A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 3
    فکرکنم اگه شهردار پرقدرت وقوی همچون قالیباف یاکرباسچی داشته باشه 1ساله اطراف حرم مثل اطراف کعبه و،،، تمییز وآبرومندانه میشه
    • چوپان US ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      15 4
      به من چوپان هم پول بدهیدازقالیبافت بهتردرست میکنم
  • جواد IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    1 0
    بنده هم معتقد هستم آستان قدس كمي از ريخت و پاش خارج بشود اطراف حرم كه بماند تمام كشور را ميتواند آباد كند . كنترل دقيق وجوه و درآمدها ، املاك و زمينهائي كه بزور بنام املاك آستان قدس تصاحب شده ، نظارت بر اعمال و كردار مسئولين تراز بالاي آستان قدس از عواملي است كه اگر بررسي شود اطراف حرم و كل مشهد آباد ميگردد .