سایت حرف جمهور همزمان با سفر روحانی به استان خراسان رضوی از مردم این استان خواسته که مشکلات خود را به صورت مستقیم با رئیس جمهور درمیان بگذارند.

به گزارش خبرآنلاين اين سايت در صفحه ويژه سفر رئيس جمهور به استان خراسان رضوي نوشته است:

در جای جای ایران مردم دلبسته اند به تدبیر و امید دارند به پیشرفت. حال که هشتمین سفر رئیس دولت تدبیر وامید مقارن شده است با ولادت پرسعادت هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) و هفته ی کرامت، فرصتی دست داده تا مردمان این استان مسائل شهرها و روستاهایشان را به گوش کاروان تدبیر و امید برسانند. از کم وکاستی های محلشان بگویند، آرزوهایی را که برای آینده ی روستایشان در سر می پرورانند برای رئیس جمهور بازگو کنند و از داستان های استانی بگویند که همیشه میزبان زائران ثامن الحجج بوده. مردم هر استان بهتر از هر کسی می توانند با امیدها و ایده هایشان تدبیر دولت را در شهر و روستای خود سرعت و دقت ببخشند.

مردم سرزمین خراسان از امروز تا تاریخ شنبه 1393/6/22 می توانند  از زیر پوست شهرها و روستاهایشان، از زندگی و مشکلاتشان در این استان فیلم تهیه و در این وبسایت آپلود کنند و یا حرفهایشان را در «حرف جمهور» بنویسند. و یا ایده هایشان را روبروی دوربین موبایل یا دوربین های تصویربردای دستی خود مطرح کنند و در این وب سایت بارگذاری نمایند. با این باور که رئیس جمهور، هیئت همراهش و مسئولین استان حرفهایشان را می شنود و با کمک مردم، تدابیری برای بهبود شرایط استان می اندیشد.

حرف جمهور

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اینم از اون کارای شیک است. خدا کنه واکنش شیک هم ببینیم.