عضو شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس می گوید: دولت و مجلس به هیچ عنوان مشکلی با یکدیگر ندارند.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص مهمترین اولویت های مورد توجه دولت و مجلس در شرایط فعلی کشور گفت: با لحاظ شرایط منطقه، حفظ وحدت برای حل مشکلات اقتصادی مهمترین اولویتی است که بایستی مورد توجه مجلس و دولت در شرایط فعلی کشور قرار بگیرد.
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس نهم با تاکید بر این که هر یک از این سه محور احتیاح به تعامل جدی میان دولت و مجلس دارد خاطر نشان کرد: همه این بخش ها مقدمه هستند برای این که ما شرایط داخلی کشورمان را در نظر بگیریم، ولی از شرایط منطقه غفلت نکنیم
وی تصریح کرد: هر سه قوه باید بدانند که کشور دارای امکانات محدودی است و با تفرقه، فرصت های محدودتر نیز به این امکانات محدود اضافه خواهند شد.
این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اولویت اول کشور باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی باشد زیرا دشمن در شرایط فعلی به عنوان سلاح کشتار جمعی از تحریم علیه اقتصاد ما بهره می برد.
بیرانوند در خصوص وضعیت تعاملی میان مجلس و دولت برای حل چنین مشکلاتی و البته ایستادگی در مقابل آنچه تحت عنوان سلاح کشتار جمعی تحریم علیه منافع ملت ایران نام می برد، گفت:هیچ مشکلی میان دولت و مجلس وجود ندارد و وضعیت تعاملی خوبی در بین دو قوه حاکم است.
وی افزود:دولت در حال انجام وظایف خود و مجلس نیز در حال انجام وظایف خود است و ما با همان سرعتی که به طرح اقتصادی دولت رای دادیم، وزیر را نیز استیضاح و از این مساله عبور کردیم و این جزیی از حقوق قانونی دولت است.
بیرانوند مطرح شدن استیضاح های دیگرتوسط نمایندگان را در مجلس شورای اسلامی رد نکرد و گفت:هر چند تعداد دیگری استیضاح در مجلس مطرح است اما مورد جدیدی از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول نشده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: بنای مجلس کمک به دولت در انجام وظایف و عمل به وعده هایی است که به مردم داده تا مشکلات معیشیتی و اقتصادی آنان را حل کرده وبه طول و عرض سفره مردم اضافه کند.
وی تصریح کرد: مجلس فرصت زیادی به دولت داد و فضا را برای دولت باز کرد تا در تعاملات بین المللی حرکت کند.
بیرانوند گفت: همه این ها در جهت تاکید بر این نکته است که دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم دیگر هیچ بهانه ای نداشته باشد و در حال حاضر نیز بهانه ای وجود ندارد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید دست و پای خود و هزینه هایش را جمع و از هزینه های اضافی پرهیز کند تا بتواند بر حل مشکلات اقتصادی که به مردم قول داده است، متمرکز شود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    23 4
    کدام هزینه؟ ماشالا اونقدر کارمند به دولت تحمیل کرده اید که جا برای هزینه دیگه نمونده. حقوق همونها رو هم بده هنر کرده دولت.
  • دکتر ماریا وثوق A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 3
    کاش استیضاح وزیر صنعت ومعدن اعلام وصول میشد تا با فشار بر ایشان قیمت خودرو پایین می امد
  • علی A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    7 0
    تازه هزینه یادتون افتاده.پونصد هزار استخدام یادتون رفت؟ طرحهای عمرانی بدون توجیه یادتون رفته؟
  • فاطمه A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    1 0
    خوشم میاد از این اصولگراها که هیچ وقت خودشون از دسته نمی اندازند وبرای هرموضوعی دلیل و توجیه وجواب غیر اصولی میدهند. لااقل کمی به کلمه اصول گرا فکر کنید معنی اصولگرا یعنی چی ؟نباید بهتون بگند اصولگرا ،بهانه تراش ، و توجیه گرا بیشتر بهتون میاد.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    ببینم این حضرت اقا در دولت قبل هم تو این مجلس بودند من که فکر نکنم شاید در استراحت مطلق بسر میبردند بخدا ادم شاخ در میاره