فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران از برخورد با بیش از 160 نمایشگاه متخلف اتومبیل در اجرای طرح‌ برخورد با تخلفات خودروها در حریم پیاده‌روها خبر داد.

سرهنگ سعید سپهری ، در تشریح جزئیات این طرح با بیان اینکه از حدود سه ماه پیش طرح برخورد با افراد و مشاغل متخلف که اقدام به اشغال حریم پیاده روها کرده بودند آغاز شده و همچنان ادامه دارد به ایسنا گفت: تا کنون این طرح در بخش‌های شمالی، شمال غرب و شمال شرق پایتخت اجرا شده است.

او گفت: در آخرین اقدام، این طرح در محدوده میدان امامت اجرا شد که طی آن با بیش از 25 نمایشگاه متخلف برخورد شده و خودروهایی که در حاشیه خیابان متوقف شده بودند به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به انتقادات متعدد مردم از این اقدام صنوف متخلف، گفت: با همکاری شهرداری و اداره اماکن طرح مشترکی را در این خصوص آغاز کرده و هم اکنون نیز در حال اجرای آن هستیم.

سپهری با بیان اینکه پیش از این طی چندین مرحله به مالکان این صنوف نسبت به رفع سدمعبر هشدار داده شده بود، گفت: از یک ماه قبل نیز در این مناطق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده و بروشورهایی نیز میان صنوف توزیع شده بود تا نسبت به رفع سدمعبر در خیابان‌ها و پیاده‌روها اقدام کنند؛ اما متاسفانه تعدادی از آنها بدون توجه به تذکرات پلیس همچنان اقدام به مسدود کردن پیاده رو و و پارک کردن خودروها در حریم خیابان و پیاده رو شده بودند.

او گفت: سرانجام پس از بی توجهی برخی از صنوف به هشدارها، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی،‌ شهرداری و کلانتری محل با جرثقیل این خودروها را به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به روندی که صاحبان صنوف برای تحویل خودروهایشان باید انجام دهند گفت: این خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سپهری با بیان اینکه این اقدام پلیس موجب رضایت شهروندان شده است گفت: هم اکنون در خیابان‌های شهید بهشتی و مطهری این طرح اجرایی شده و دیگر سدمعبری از سوی نمایشگاه‌داران اتومبیل در این مناطق به چشم نمی‌خورد.

عکسها: ایسنا

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 90sp.com EU ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    230 4
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اگه میتونین بیاین به نمایشگاه های خیابون بهشتی گیر بدین که بنز و بی ام و و پورش هاشون کل خیابونو بسته
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      81 1
      دمت گرم حرف دلمو زدي
    • یاشار A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      76 3
      چند روز پیش اومدن عباس آباد .پلیس از پشت بلندگو داد میزد بیایین ماشینها رو بردارین .هیشکی از جاش تکون نخورد .جرثقیلیه جرات نزدیک شدن به هیچ ماشینی نداشتن .فقط یکم باعث سرگرمی ما شدن و رفتن
    • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      20 0
      اونا خودشون داوطلبانه جریمه و هزینه اش رو تقدیم میکنن که...
    • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      6 0
      طرح خيلي خوبيه،خيلي جاها همه پياده رو را بند اورده بودند و بچه دبستاني هايي كه مدرسه شان در ان نزديكي بود مجبور بودند در خيابان تردد كنند و وقتي هم اعتراض ميكردي با قلدري و بد دهني جوابت را ميدادند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    70 0
    اگر 4 روز دیگه دوباره خیابون و پیاده رو ها رو اشغال نکنند خوبه. این جور برخوردها در ایران همیشه مقطعی بوده و بعد از مدتی دوباره همون آش و همون کاسه.
    • عباس عبدی مقدم منش بگلو A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      12 0
      اگر نیتشون واقعا جمع کردن ایناست نیازی به جرثقال نیست.کافی هرروز جریمه پارک ممنون بشن. در ضمن دوروزمون این کارهای کلیشه ای هم گذشته
  • احمدرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    31 1
    فكر كنم بيش از ٨٠٪ مشاغلي كه توي خيابوناي اصلي مشغول فعاليت هستن همشون جلوي ملكشون چند تا مانع گذاشتن و اجازه پارك كردن رو نميدن به كسي،اگه با همه ي اين سد معبرها به اشكال مختلف برخورد بشه و البته طولاني مدت هم باشه و حتي جريمه هم بشن فكر كنم طرح خوبي باشه.البته تاكيد ميكنم كه "طولاني مدت باشه و با همه كسايي كه سد معبر ميكنن يكسان برخورد بشه"
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    31 0
    دستشون درد نکنه.خدا خیرشون بده که جرات کردن با نمایشگاه های ماشین در بیافتان
  • ساكن بلوار دادمان A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    37 0
    چندين بار با پليس راهنمايي و رانندگي تماس گرفتم در خصوص نمايشگاه هايي كه مثل قارچ در خيابان دادمان سبز شده اند اما هيچ اقدامي در خصوص ساماندهي نشده. ترافيك شديد و سنگين و الودگي هوا نتيجه حضور نمايشگاه هايي هستند كه باعث سد معبر در منطقه اي مسكوني شده است.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    22 1
    این طرح را در شهرستان ها هم اجرا کنید.آمل بلوار جانبازان
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    44 0
    زورشون فقط به پراید و پژو می رسه؟؟ ...
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    28 0
    به نمایشگاه های خیابان جیحون هم یه سری بزنید
  • علی A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    49 0
    دیگه داغون تر از این خیابون پیدا نکردین؟ زورتون می رسه برین بهشتی و مطهری
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    20 0
    فقط تهران چرا در بقیه شهرها این کار رو نمی کنند
  • رامین A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    26 0
    تهران خیابان شادمان نرسیده به تقاطع آزادی چندین نمایشگاه وجود دارد که همیشه باعث ترافیک و راهبندان هستند. بنده یک بار به یکی از آنها تذکر دادم که با قلدری جواب داد پول و عوارض میدم به شهرداری هرجا دلم بخواد پارک میکنم پلیس هم هیچ... نمیتونه بکنه خواهشمندم آن محدوده را نیز پاکسازی نمایید.
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    29 0
    در بلوار دادمان واقع در شهرک غرب که با بنگاه های ماشین برخورد نشده اکثراً پیاده را اشغال میکنن جالبتر اینکه یکیشون که روبروی خیابان صیف وسط تقاطع هست از مرز پیاده رو گذشته حتی قسمتی از خیابان یا تقاطع را هم گرفته ...چیزی که داریم میبینیم با اظهار نظر پلیس در این مورد صدق نمی کند
  • یلی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    17 5
    نخیر برنامه اینه که آقای قالیباف با چند نفر از دوستان یک شهرک تجاری دارن میسازن که تمام نمایشگاهها رو میخواهند ببرند آنجا و قیمت هر متر ان چند برابر ارزش واقعی است که نمایشگاه داران را مجبور به این کار کنن
  • بی نام US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    23 0
    سری به تقاطع خواجه عبداله انصاری وشهیدعراقی بزنید.تا ماببینیم که این ادعا درست هست یانه.خیابان خواجه عبداله رابندآوردند.خیلی هم احساس ابرقدرتی می کنند.احتمالا به جایی وصلند
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    7 2
    خیلی خوبه ... امیدارم مستمر باشه و هزینه های سنگین تری برای متخلفان داشته باشه.پلیس راهور مچکریم