ایسنا نوشت:

امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: پیش از هرچیز از همه مسجد سلیمانی ها بابت همه چیز تشکر می‌کنم. بی علت نیست که آنها در خیلی چیزها اول بوده‌اند. همچنین اجازه دهید تا درگذشت آقای کاتوزیان، پدرعلم حقوق را هم تسلیت بگویم.

وی در ادامه درباره بازی اظهار کرد: در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و ما روی حرفه‌ای گری گل زدیم اما در نیمه دوم واقعیت این است که بازی در اختیار نفت بود. آدم باید واقعیات را بگوید. آقای باقری نیا با تیم جوانش خیلی ما را تحت فشار گذاشت و آنها می‌توانستند حتی ما را شکست دهند. با این همه خدا را شکر که توانستیم ببریم. از بازیکنانم هم بابت روحیه جنگندگی‌شان تشکر می‌کنم. شاید اگر پنالتی نفتی ها گل می‌شد، آنها پیروز می‌شدند. واقعا آنها در این دیدار لیاقت برد را داشتند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره کیفیت فنی نفت مسجد سلیمان، بیان کرد: به لحاظ فنی اجازه دهید بگویم که این جوانان، بازیکنان آینده دار فوتبال ما هستند. آنها در تبریز هم خیلی خوب بودند. آنچه که ما اینجا دیدیم، این بود که جایگاه نفت اینجای جدول نیست. اما درباره تیم خودمان باید بگویم که ما امسال یک تیم هستیم. امیدوارم مصدومانمان زودتر برگردند تا مجبور نباشیم بازیکنان را اینقدر جا به جا کنیم.

وی ادامه داد: نفت قدرت تاکتیکی اش را در این دیدار به ما دیکته کرد. آنها گردش توپ خوبی داشتند و ما تلاش کردیم بازی را ببندیم. اصل قضیه قدرت تاکتیکی نفت بود که ما را به عقب برد. با این همه ما تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم و از فردا باید به فکر نفت تهران باشیم. ما در حال حاضر کمی مشکل داریم. مطمئن باشید مصدومان و ملی‌پوشانمان که بیایند قشنگ تر از این هم بازی می کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف نفت مسجد سلیمان افزود: ما روی عمق نفت کار کرده بودیم. هر دو گل را هم از آنجا زدیم. اجازه دهید بیشتر درباره ضعف های این تیم صحبت نکنم چراکه بازی تمام شده است و صحبت در این باره صحیح نیست.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره استادیوم نفت مسجد سلیمان، تصریح کرد: این استادیوم از خیلی جاهای دیگر امکانات بهتری دارد و تنها ای کاش بازی را کمی دیرتر برگزار می کردند تا هوا خنک تر باشد. امیدوارم فرودگاه اینجا هم وضعیت بهتری پیدا کند تا تیم‌ها مستقیم به اینجا بیایند. مردم اینجا در همین مدت کوتاه نشان داده‌اند که چقدر با فرهنگ هستند و من از همه آنها متشکرم.

سرمربی استقلال در پایان با تمجید از نفت مسجد سلیمان گفت: برای نفت و مردم اینجا آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئنم آنها با این فوتبالی که ارائه می‌کنند در هفته های آینده نتایج بهتری کسب می کنند. شما مربی بزرگی دارید که استاد من است. شما اگر بستر را بسازید و دغدغه مالی نداشته باشید، نتایج بسیار بهتری می گیرید و در این باره هیچ شکی ندارم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =