فارس نوشت:

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت جدید و شخص رئیس جمهور مصمم به تکمیل مسکن‌مهر بوده و اعتقاد دارند که با بخشنامه و حرف زدن نمی‌توان مشکلات مردم را در خصوص مسکن‌مهر برطرف کرد.

احمد اصغری‌مهرآبادی عصر امروز در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد که برای رفع مشکلات مسکن‌مهر نیمه‌تمام این استان در شهرهای مختلف برگزار شد، مسکن را کاری از سوی نظام جمهوری اسلامی دانست که اکنون فارغ از هر دیدگاه سیاسی به فکر جمع کردن مشکلات آن باشیم.

این مسئول گفت: دولت جدید و شخص رئیس جمهور مصمم به تکمیل مسکن‌مهر بوده و اعتقاد دارند که با بخشنامه و حرف زدن نمی‌توان مشکلات مردم را در خصوص مسکن‌مهر برطرف کرد.

اصغری‌مهرآبادی افزود: با توجه به مشکلاتی که در یکی دو سال گذشته و بحث تورم پیش آمد تکمیل مسکن‌مهر با رکود مواجه شد که اکنون نیاز به همکاری بانک مرکزی برای رفع این معضلات داریم.

قائم‌مقام وزیر در امور مسکن تصریح کرد: ۶ هزار تومان تسهیلات مسکن‌ مهر است که هیچ‌گونه بار تورمی ندارد و بانک مرکزی باید هر چه زودتر این تسهیلات را برای تکمیل در اختیار ما قرار دهد.

اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد هم جزء استان‌هایی است که متقاضیان آن‌ها چشم به راه تکمیل واحدهای خود هستند، خاطر نشان کرد: به دنبال تخصیص اعتبار لازم برای رفع مشکل مسکن‌مهر استان هستیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =