تسنیم نوشت:

سرمری تیم فوتبال المپیک ایران گفت: کفاشیان دوست دارد با کروش قرارداد بسته شود چرا که خود کروش هم انگیزه زیادی برای کار در ایران دارد.
نلو وینگادا در حاشیه تمرین تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: برای چالش پیش رو آماده هستم و شرایط خوبی داریم. در حال حاضر 13 بازیکن زیر 21 سال و 7 بازیکن زیر 23 سال در تمرین حضور دارند و همه نفرات را در اختیار داریم. بازی‌های آسیایی اینچئون یک چالش خوب برای بازیکنان ماست.
وی افزود: بحث ما تنها کسب مدال نیست بلکه به دنبال آن هستیم تا کیفیت این بازیکنان افزایش یابد و روزی بتوانند برای تیم ملی بزرگسالان بازی کنند.
سرمربی تیم المپیک خاطرنشان کرد: فرصت کمی داریم و من سعی می‌کنم در این فرصت را برای بازی زیبا و با کیفیت آماده کنند و از آنها می‌خواهم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند.
وینگادا عنوان کرد: در انتخاب بازیکنان از کروش مشورت گرفتم و معتقدم در آینده تعدادی از این بازیکنان به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند.
سرمربی تیم فوتبال المپیک درباره اینکه چرا به یکباره تصمیم به استفاده از بازیکنان زیر 23 سال گرفته و آیا این تصمیم از سوی فدراسیون بوده یادآور شد، خیر این تصمیم خودم بود که تغییر کرد و کسی در آن دخالت نداشت.
وینگادا در باره هدفگذاری تیم المپیک تاکید کرد: ابتدا صعود از مرحله گروهی، سپس موفقیت در آسیا و در آخر به المپیک فکر می‌کنیم.
وی درباره اینکه کفاشیان گفته ته دلش برای قرارداد باکروش راضی نیست گفت: من معتقدم کفاشیان دوست دارد با کروش قرارداد بسته شود چرا که خود کروش هم انگیزه زیادی برای کار در ایران دارد. امیدوارم کروش به ایران بیاید و حضور او برای تیم ملی ایران موثر خواهد بود.
وینگادا ادامه داد: تمام تجربیات خود را در اختیار بازیکنان تیم المپیک می‌گذارم. من با تیم پرتغال به المپیک رفتم و معتقدم این تیم هم می‌تواند پیشرفت زیادی کرده و به آن مسابقات راه پیدا کند.
وی همچنین درباره تماس کفاشیان با کروش تاکید کرد: می‌دانم آنها هر روز با هم در تماس هستند و صحبت می‌کنند. کروش صبح زود به پرتغال رفت و شاید فقط امروز با هم تماس نداشتند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    9 0
    وینگادا هم لابد هر روز با کفاشیان در ارتباطه که از ته دل کفاشیان خبر داره ، وینگادا جون هنوز کفاشیان و بقیه مدیران دولتی ایران رو نشناختی عزیزم