مهر نوشت؛

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: فشاری برای آن که به عنوان رییس شورای شهر نامزد بشوم وجود نداشت و به نظر می‌رسد دستی از بیرون می‌خواهد فضای شورا آرام نباشد.

مرتضی طلایی در حاشیه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده سال قبل نیز نایب رئیس شورا بودم و امیدوارم امسال در کنار رئیس جدید شورا با تعامل و تقویت رابطه شهرداری و شورا به توانیم کمک بیشتری به شهر و شهروندان کنیم.

وی ادامه داد: هرچه تعامل میان شورا و مجلس و میان شورا و دولت تقویت شود فرصت خدمت بیشتر خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ارزیابی روند انتخابات امروز تصریح کرد: برخلاف آنچه در بیرون نسبت به شورا وجود دارد در داخل شورا این صحبت‌ها و اخبار نیست امروز نهایت حسن رفتار و گفتار را از رئیس شورا شاهد بودیم و ایشان برای برگزاری انتخابات سالم، اخلاق مدارانه و بدون حاشیه تلاش کردند تا جایی که حتی به برخی اعضا تذکر هم دادند و این انتخابات از بهترین انتخاباتی بود که تا به حال برگزار شد.

وی در خصوص اولویت اقدامات برای شهر تهران نیز گفت: کماکان بافت فرسوده و حمل و نقل و حاشیه‌های آن مدنظر است چرا که افرادی که در حاشیه پایتخت زندگی می‌کنند این زندگی حقشان نیست. امیدواریم بتوانیم نهضت نوسازی و بازسازی بافت فرسوده را داشته باشیم.

یکی از خبرنگاران از طلایی پرسید هفته گذشته اخباری شنیده شده مبنی براینکه یک سری از دوستان از یکی از ارگان‌ها به شما توصیه کردند برای ریاست شورا نامزد نشوید که وی پاسخ داد: بنده مطلقا اهل دروغ گفتن نیستم و کسی با ما تماس نگرفته، برای اولین بار است که این حرف‌ها را می‌شنوم که خبرنگار ادامه داد اما آرایش آرا تأیید کننده این بود که به شکل سیستماتیک یک نفر از اصولگرایان برای ریاست شورا کاندید شود در صورتی که شما یکی از پتانسیل‌های ریاست شورا بودید.

وی پاسخ داد: یک رقابت بین دوستان ما بود و بنده اعتقاد داشتم از مجموعه اصولگرایان یک نفر برای رقابت ورود پیدا کند. همکاران ما بر آقای چمران اجماع داشتند و ما نیز آن را حمایت و همراهی کردیم و بقیه صحبت‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا رد صلاحیت خود را برای انتخابات اصفهان رد می‌کند که طلایی پاسخ داد: شورای نگهبان فصل الخطاب این موضوع است بنده فرزند انقلاب و نظام هستم و هرچند بار متولد شوم حاضرم جان و مال و هستی خود را برای نظام هزینه کنم.

در ادامه خبرنگاری پرسید آیا فشاری برای نامزد نشدن ریاست شورا روی شما نبود که وی پاسخ داد: خیر.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: به نظر می‌رسد دستی از بیرون می‌خواهد که شورا در فضای آرام نباشد و جریان های سیاسی می‌خواهند دغدغه‌ها را به حاشیه‌های سیاسی تبدیل کنند.

 

503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لالا A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    0 0
    درررررررررررروغ