تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرعاً، عرفاً و قانوناً معتقدم حادثه‌ تصادفی که شب گذشته برای من رخ داد صددرصد طبیعی بوده است.

علی صابری در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار خبری مبنی بر عمدی بودن حادثه تصادف وی در شب گذشته، اظهار داشت: بنده حادثه را به دلیل نداشتن بینایی ندیده‌ام اما آقای حمید استیلی راننده خودرو بود؛ وی یکی از افراد با اخلاق کشور است.

وی افزود: نمی‌توانم بگویم همه چیز به طور صددرصد انسانی است زیرا خداوند داوری می‌کند اما از نظر من، شرعاً، عرفاً و قانوناً این حادثه صددرصد طبیعی بوده است. ظاهرا یک سگ به صورت ناگهانی جلو خودرو قرار گرفته و با ترمزی ناگهانی سر بنده به شیشه یا داشبورد برخورد کرد و بنده بیهوش شدم. استیلی از این اتفاق که شب انتخابات هیئت رئیسه شورا رخ داده شوکه شد.

به گفته صابری این حادثه در مسیر بازگشت آن‌ها از لواسان رخ داده و هم‌اکنون به دلیل آسیبی که به گردنش وارد شده در بیمارستان بستری است.

وی در جریان جلسه امروز نیز از رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر و حبیب کاشانی تشکر کرد و گفت: حافظی بنا بر مسئولیت حرفه‌ای خود به بیمارستان آمد. این در حالی است که شاید هیچ تناسبی بین آمدن کاشانی و حافظی به بیمارستان و بنده وجود نداشت اما شخصاً از آن‌ها تشکر می‌کنم؛ ضمن اینکه حافظی من را با مسئولیت خود از بیمارستان خارج کرد.

صابری ادامه داد: حضور آن‌ها هیچ تأثیری در رأی بنده نداشته و بنده نیز پیش از این اعلام کرده بودم که رأی من مشخص است. این در حالی است که هیچ صحبتی هم بین ما درباره انتخابات هیئت رئیسه مطرح نشد و کاشانی لطیفه‌ای گفت که باعث خندیدن بنده و گردن درد من شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    8 3
    سگه هم حتما به طور خودجوش جلوي ماشين پريده
  • بی نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    10 2
    حميد استيلي،حبيبي كاشاني،هر دو يك طيف فكري دارند
  • بی نام US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 0
    تو که فکر مشکلات اقتصادی کلان هستی چرا میشینی در مورد ضعف و قوت تیم های والیبال افاضه میکنی؟؟