فارس نوشت:

استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس‌جمهور عصر شنبه وارد مشهد می‌شود.

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان اظهار داشت: سفر کاروان تدبیر و امید به استان به صورت رسمی از روز جمعه و حرکت وزرا و معاونان وزیر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم آغاز می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور عصر روز شنبه با استقبال انبوه زائران و مجاوران وارد مشهد می‌شود و در صحن جامع رضوی حرم مطهر با مردم دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: دیدار با علما و روحانیان معظم٬ ‍ نخبگان٬ اساتید دانشگاه و فرهیختگان خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی است.

رشیدیان ادامه داد: حضور در شورای اداری استان و دیدار با سرمایه‌گذاران نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر است.

وی افزود: نخستین جلسه هیئت دولت خارج از پایتخت نیز در کنار مضجع شریف رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت مدیران استان گزارشاتی از فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه‌های علمی٬ فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی تدوین شده است، گفت: این گزارشات در جلسات شورای اداری و هیئت دولت ارائه می‌شود تا منجر به تصمیمات مقتضی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شود.

استاندار خراسان رضوی به برگزاری جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولان و روسای بانک‌های کشور و دستگاه‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: در این نشست فرصت‌های منحصر به فرد سرمایه‌گذاری استان مطرح و آمادگی برای جذب و حضور سرمایه‌گذاران در خراسان رضوی اعلام شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدا A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 4
    چرا همیشه سخنرانی رئیس جمهور یا مقامات رو توی حرم مطهر میذارن؟ اونجا که برای سخنرانی یک سفر استانی مناسب نیست و از طرفی مطالبات مردم مشهد نمیشه بیان بشه. اگه قراره سخنرانی برای مردم مشهد باشه خب تو یه میدون یا استادیوم سخنرانی کنن. متاسفانه در همه دولت ها همین جوری بوده و مسئولین فقط فاصله فرودگاه تاحرم رو میرن وحتی بازدیدی ازمشهد نمیکنن تابدونن مطالبات مردم رو. مشکلاتی که بر پیکره مشهده، جمعیت بالای حاشیه نشینی که طبق امار وزارت کشور قریب به 1.1 میلیون نفر هست که با مهاجرت از شهرها و روستاهای مختلف و خاصه شرق کشور در حاشیه شهر ساکن شدن و به شهر وصل شدن و حالا خدمات شهری طلب میکنن. مشهد با مشکل اشتغال پایدار به خاطرنبود صنایع دولتی و بزرگ مواجه هست. بازسازی بافت فرسوده وسیع اطراف حرم و...
    • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      1 3
      به شدت با شما موافقم
  • مهرداد A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    10 2
    روحانی منتظریمممممممممممممم
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    6 2
    امام رضا پشت و پناهت روحانی عزیز